  • 1. Data: 2009-11-15 18:48:45
    Temat: Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Szukam darnowgo antywirusa. Do tej pory uzywalem AVG i Avasta.
    Mam jednak sentyment do Avira - stosowalem go kilka lat temu.
    Orientujecie sie jak wypada on obecnie na tle darmowej konkurencji?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-15 18:58:53
    Temat: Re: Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    raviz pisze:
> [...]
    > Mam jednak sentyment do Avira - stosowalem go kilka lat temu.
    > Orientujecie sie jak wypada on obecnie na tle darmowej konkurencji?
    Jeśli używasz kompa do poważnych rzeczy to polecam kasperskiego za 30 zł
    rocznie lub droższego eset 4 za ponad 100 zł. allegro.pl :]

    Jeśli chcesz antywwira do domu to z czystym sumieniem polecam avirę bo
    używam. Rewelacja to to nie jest bo wyświetla reklamy co jakiś czas i
    strasznie długo się aktualizuje ale napewno jest 100 razy lepsza od
    avasta czy innych wynalazków.

    http://av-comparatives.org/

  • 3. Data: 2009-11-15 19:11:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Brodi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    Rewelacja to to nie jest bo wyświetla reklamy co jakiś czas

    Można zablokować.

    > strasznie długo się aktualizuje ale napewno jest 100 razy lepsza od avasta czy
    > innych wynalazków.

    Czasami kilka minut trwa aktualizacja, ale spowodowane jest obciążeniem serweru
    dla wersji bezpłatnej. U mnie osobiście na ogół aktualizacja trwa kilka sekund.

  • 4. Data: 2009-11-15 21:42:51
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    qwerty in news:hdpjpa$c3b$1@achot.icm.edu.pl
> [...]
    > Czasami kilka minut trwa aktualizacja, ale spowodowane jest obciążeniem
    > serweru dla wersji bezpłatnej. U mnie osobiście na ogół aktualizacja

    btw:
    tutaj jest b.dokladne i dobre wyjasnienie
    http://www.raymond.cc/blog/archives/2009/11/06/avira
    -antivir-personal-edition-update-hang-and-timeout-pr
    oblem/

    a poza tym: wystarczy w scheduler aviry podac pare sensownie rozlozonych w
    czasie terminow aktualizacji i na ktorys z terminow avira zawsze "załapie"
    sie. Poniewaz naprawde nie musze miec aktualizacji sprzed minuty :), przeto
    mam aktualizacje wyznaczona na 24.00 i 00.00. Z ktoregos terminu skorzysta z
    sukcesem. Jak nie dzisiaj, to jutro.

  • 5. Data: 2009-11-15 22:13:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > http://www.raymond.cc/blog/archives/2009/11/06/avira
    -antivir-personal-edition-update-hang-and-timeout-pr

    ipv6. Dziękuje, router nie obsługuje.

  • 6. Data: 2009-11-16 08:04:04
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 19:48:45 +0100, raviz napisał(a):

    > Witam
    > Szukam darnowgo antywirusa.

    Sprobuj Microsoft Essential Security.
    Darmowy. Warunek - system musi przejsc validacje pod katem legalnosci.

    --
    Mark

  • 7. Data: 2009-11-16 08:42:46
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 15 listopad (niedziela), gdy o godz. 19:48 *raviz* napisał(a):

> [...]
    > Mam jednak sentyment do Avira - stosowalem go kilka lat temu.
    > Orientujecie sie jak wypada on obecnie na tle darmowej konkurencji?

    NTG, ale polecam darmową Avirę. To jeden z najlepszych AV, czasem zbyt
    czuły i rzuca fałszywymi alarmami, dlatego lepiej znać swój komputer i mieć
    głowę na karku :).

    --
    Krasnal...

  • 8. Data: 2009-11-16 08:46:44
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    raviz pisze:
> [...]
    > Mam jednak sentyment do Avira - stosowalem go kilka lat temu.
    > Orientujecie sie jak wypada on obecnie na tle darmowej konkurencji?

    Raczej do kitu - puszcza wiele trojanów. Testowałem wiele razy i zawsze
    coś puścił. Kicha
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 9. Data: 2009-11-16 10:14:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 19:48:45 +0100, raviz napisał(a):

    > Orientujecie sie jak wypada on obecnie na tle darmowej konkurencji?

    Chciałbym tu przypomnieć stronkę:
    http://www.av-comparatives.org/ na której można się zapoznać z wynikami
    testów oceniających skuteczność popularnych antywirów.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2009-11-16 11:29:10
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Raczej do kitu - puszcza wiele trojanów. Testowałem wiele razy i zawsze
    > coś puścił. Kicha

    wszystkim się zdarza wpuszczać zarówno AVG, NOD32, AVAST, Norton czy Panda.
    Nie spotkałem jeszcze takiego który by nie wpuścił trojana. Sztuka to nie
    wchodzić na niebezpieczne strony i używać bezpiecznych przeglądarek oraz
    mieć system załatany wtedy nawet bez antywirusa nie złapiemy nic.