  • 1. Data: 2009-11-15 16:34:35
    Temat: Jaki kontroler obrotów do gtx 260?
    Od: "Mirek" <m...@w...op.pl>

    Mam Gainwarda GTX 260 i niestety, jest na tyle głośny, że włączony na noc
    komputer nie pozwala zasnąć. Riva Tunerem obniżyłem obroty do 1325 a temp.
    wynosi ok 43 C, więc można chyba zejść z obrotami poniżej 1000? Czy taki Kaza
    Master (duży zakres regulacji) będzie dobry? Nie wiem jak z podłączeniem bo na
    dwuwiatrakowej karcie jest chyba inna niż standardowa wtyczka.
    Mirek.

  • 2. Data: 2009-11-16 17:32:58
    Temat: Re: Jaki kontroler obrotów do gtx 260?
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    to co ty w ogóle robisz, że masz 2-wiatrakową kartę, i włączasz na noc i
    narzekacz że nie możesz zasnąć, weź się jebnij w łeb za przeproszeniem,
    i spij normalnie jak człowiek.