  • 1. Data: 2009-11-14 15:52:42
    Temat: Odlaczanie myszy radiowej
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Mam mysz radiowa Logitech LX7 z donglem USB taka jak tu pokazana:

    http://www.vedion.home.pl/images/logitech/lx7/mousel
    x73.jpg

    Mysz jest podlaczona do portu USB w hubie wbudowanym w monitor HP LP2275w.
    Wszystko od ponad roku smigalo ok. Kilka dni temu zmienilem karte graficzna
    z GF8600 na HD4850. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek (karta->monitor->port
    USB) ale mniej wiecej od tej pory zdarza sie (raz na kilka h), ze nagle
    mysz przestaje dzialac, urzadzenie odlacza sie z systemu (XP
    charakterystycznie "plumka") i kropka. Pomaga odlaczenie calego huba
    monitorowego i podlaczenie z powrotem.
    Co moze byc przyczyna tego zachowania?

    --
    pozdrawiam