  • 1. Data: 2009-11-15 12:16:12
    Temat: Pewien problem z laptopem Dell
    Od: X-rye <d...@i...pl>

    Witam serdecznie.

    W dawnej promocji TP SA kupilem laptopa Dell Inspiron 1720 z systemem
    Vista.
    Na dolaczonych dyskach DVD przywracajacych system, nie ma systemu Win
    XP.
    Pod laptopem jest naklejka autentycznosci systemu z kluczem, dokladnie
    taka:
    http://www.microsoft.com/howtotell/popup.aspx?displa
    ylang=pl&fid=24
    dot. Win XP Home Edition, natomiast na w/w dyskach nie ma tego
    systemu.
    Co zrobic, abym mogl zainstalowac Win XP HE i zeby byl to w pelni
    legalny system,
    jezeni nie posiadam dysku instalacyjnego tego systemu?
    Zamierzam laptopa wykorzystac w firmie, ktora planuje otworzyc, i
    troche zaoszczedzic
    na kosztach, skoro mam juz oryginalny produkt - tzn. naklejke
    autentycznosci.

    Pozdrawiam i licze na Wasza pomoc.
    Piotr.

  • 2. Data: 2009-11-15 12:49:09
    Temat: Re: Pewien problem z laptopem Dell
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "X-rye" <d...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    5g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]
    > troche zaoszczedzic
    > na kosztach, skoro mam juz oryginalny produkt - tzn. naklejke

    NTG, ale napisze. Dlaczego mial byc XP, skoro kupiles z Vista? Skoro w takich
    banalnych sprawach nie potrafisz logicznie myslec to nie wróze sukcesów w
    biznesie. Mozesz skorzystac z downgrade. Szukaj na microsoft.com

    --
    Jezeli nie potrafisz skonfigurowac NOD32, aby nie wysylal smieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyz nie jestes obdarzony inteligencja.

  • 3. Data: 2009-11-15 13:23:21
    Od: Tom <t...@o...pl>

    X-rye pisze:
> [...]
    > troche zaoszczedzic
    > na kosztach, skoro mam juz oryginalny produkt - tzn. naklejke

    Witam, sprobuj poczytac grupę pl.comp.os.ms-windows.winnt, niedawno byl
    omawiany podobny problem:
    "uzywany dell z nalepka" z 09.11.2009

  • 4. Data: 2009-11-15 17:44:31
    Od: "MK_102" <t...@t...pl>

    Uzytkownik "X-rye" <d...@i...pl> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Witam serdecznie.
    >
    > W dawnej promocji TP SA kupilem laptopa Dell Inspiron 1720 z systemem
    > Vista.

    Którym?

    > Na dolaczonych dyskach DVD przywracajacych system, nie ma systemu Win
    > XP.

    A dlaczego mial by byc? Jest Vista.

> [...]
    ylang=pl&fid=24
    > dot. Win XP Home Edition, natomiast na w/w dyskach nie ma tego

    Pod podanym linkiem jest naklejka Vista Business, która uprawnia do
    downgradu do Windows XP Professional, a nie do XP Home. Oryginalna plyte i
    klucz musisz sobie zorganizowac sam. To która Viste masz w koncu: Business
    czy Home? Bo jezeli Home to nie masz prawa do downgradu.

    > Co zrobic, abym mogl zainstalowac Win XP HE i zeby byl to w pelni
    > legalny system,
    > jezeni nie posiadam dysku instalacyjnego tego systemu?

    Kupic sobie w sklepie.

    Pozdrawiam
    MK