eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutonomiczne samochody i kolizja Google-carRe: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
  • Data: 2016-04-07 12:23:33
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ne5b7r$oj6$...@d...me...
    J.F. pisze:
    >> [..]
    >>>> -zobacz to
    >>>> http://www.iasa.com.au/folders/Safety_Issues/others/
    Bilbao.html
    >>> Faktycznie z tego wynika, że "komputer wie lepiej", ale są
    >>> postulaty aby
    >>> dać pilotom więcej swobody. Trochę to śmieszne, pilot zawsze
    >>> powinien
    >>> mieć pierwszeństwo nad komputerem.
    >> To jest zabezpeczenie przed bledem pilota - powinno miec
    >> pierwsszenstwo.

    >Absolutnie nie.
    >To pilot powinien być czynnikiem decydującym, w przypadku odwrócenia
    >ciągu widzę to tak, że przy trzeciej próbie jego uaktywnienia, za
    >każdym razem sygnalizowanej sygnałem ostrzegawczym system się poddaje
    >i go włącza.

    Czyli jednak zakladasz, ze bedzie mial pierwszenstwo, przynajmniej
    przez dwa razy :-)

    No coz, kombinowali, kombinowali i widac wyszlo im ze tak lepiej.
    Sygnal ostrzegawczy piloci widac zlekcewaza, a trzykrotne wlaczanie
    moze za dlugo trwac - w Warszawie zabraklo okolo sekundy.
    Fakt, ze gdyby pilot nie popelnil innych bledow, to by mial pare
    sekund zapasu, a nie jedna.

    Tak czy inaczej - coraz bardziej skomplikowane sie te samoloty robia,
    coraz wiecej skomplikowanych zaleznosci powstaje, i nie ma sie co
    dziwic, ze piloci glupieja.
    Z drugiej - oni nie maja glupiec, oni maja pilotowac zgodnie z
    instrukcja, punkt po punkcie :-)

    >Jak pilot będzie chciał rozwalić maszynę to i tak to zrobi.

    No nie wiem, nie wiem, mozna sobie wyobrazic zabezpieczenie :-)

    >> No i "The idea is that the airplane automatic control can probably
    >> do
    >> this more accurately than many human pilots can."
    >Tak, mowa o wznoszeniu bliskim przeciągnięcia, w tym się zgodzę że
    >automat zrobi to lepiej.

    Chyba nie tylko bliskim przeciagniecia - ogolnie automat robi to
    lepiej.
    O ile nie trafi na cos nowego, co go zaskoczy :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: