  • Data: 2016-04-07 15:00:44
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    [..]

    > Czyli jednak zakladasz, ze bedzie mial pierwszenstwo, przynajmniej przez
    > dwa razy :-)

    Nie całkiem, uważam że automat powinien ostrzec że według jego
    informacji to co chce zrobić pilot jest niebezpieczne/niedozwolone.

    > No coz, kombinowali, kombinowali i widac wyszlo im ze tak lepiej.

    No to już to zmienili, bo jednak okazało się że wcale nie lepiej.

    > Sygnal ostrzegawczy piloci widac zlekcewaza, a trzykrotne wlaczanie moze
    > za dlugo trwac - w Warszawie zabraklo okolo sekundy.

    I tak potrwa krócej niż walka z automatem który nie chce się wyłączyć.

    [..]

    > No nie wiem, nie wiem, mozna sobie wyobrazic zabezpieczenie :-)

    Tak, samolot autonomiczny i wywalić pilota całkiem.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html