  • Data: 2016-04-07 05:46:39
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnng9bci.7u5.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Storo istnieją podstawowe problemy z ustaleniem jak co działa,
    > to tym bardziej niejestm czymś takim zainteresowany. Po prostu
    > nie widzę możliwości, by takie wynalazki w czymś mi pomogły,
    > a że będą przeszkadzać, mogę sobie wyobrazić.

    ???

    Podstawowe problemy z ustaleniem jak to działa???

    Ja się pomyliłem - nie mam jeszcze takiego samochodu
    i połączyłem działanie dwu systemów: adaptacyjnego
    tempomatu, który zamiast trzymać stałą ustawioną
    prędkość zwalnia samochód przy zbliżaniu się do auta
    przed nami z systemem utrzymywania pasa ruchu który
    nie potrzebuje auta przed sobą i sugeruje się liniami
    namalowanymi na drodze.