  • Data: 2016-04-07 06:12:29
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
    news:ne3v6d$o9d$1@node2.news.atman.pl...
    > Tyle, że te kilka godzin, to może być decydujące. Poza tym, mnie cały czas
    > chodzi o sytuację, gdy stało się to powszechne i jeździ masowo. Guglojazdy
    > są tu tylko przyczynkiem (choć w pewnym stopniu i ich to dotyczy), a nie
    > celem rozważań, są podstawą, do dalszego pytlowania.
    > Inna sprawa, gdyby o tym, że stanie się wypadek, decydowało jeżdżenie
    > przez co najmniej 24 godziny, wtedy wystarczy spokojnie wycofać auto z
    > ruchu, wgrać nowy soft i dalej w trasę. Ale popsuty samochód zagraża od
    > pierwszej sekundy. No, zaparkowany, rusza w trasę, padnięty czujnik nie
> [...]

    Cały czas usiłujesz zastąpić swoją wyobraźnią prezentację
    której nie obejrzałeś...

    NIe ma tam żadnych czujników do detekcji pani Krysi!

    Weź to obejrzyj chłopie i nie rób jaj... Nawet jak nie rozumiesz
    po angielsku to przewiń do obrazków i przekonasz się że
    gadasz jakieś niestworzone rzeczy bez związku z googlo-autkiem