  • Data: 2016-04-07 10:36:14
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Google robi badania podstawowe nad autonomicznymi samosterującymi
    > układami. Jako poligon badawczy wybrało sobie samochody. Ja to tak
    > widzę. A każde badania podstawowe, które nie wiadomo do czego się
    > przydadzą, są miłe memu sercu. Gdyby im chodziło tylko o usprawnienie
    > transportu, to inaczej by się za to zabrali.

    Chyba nie robią tego wyłącznie sobie a muzom:
    http://www.dobreprogramy.pl/Alphabet-rozwaza-wybudow
    anie-miasta-od-podstaw,News,72073.html
    Jak się do tego dołoży takiego newsa:
    http://www.dobreprogramy.pl/Internet-Rzeczy-nie-nale
    zy-do-nas-tego-sie-nie-kupuje-a-jedynie-wypozycza,Ne
    ws,72067.html
    to zaczynam rozumieć kolegów sceptyków. Oni może nie potrafią przytoczyć
    dobrych przykładów, ale przez skórę czują że należy się wystrzegać
    wszystkich dobrodziejów i innych dobrych wujków Googli, co to nam chcą
    zbudować lepszy świat.

    Piotrek