-
Data: 2016-04-07 06:02:23
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
news:ne2ikj$hva$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 2016-04-06 o 10:43, ACMM-033 pisze:
>>
>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>> wiadomości news:ne27lj$sbs$1@node2.news.atman.pl...
>> ...
>>>> Poza tym, brak myślenia - nie
>>>> podoba mi się to.
>>>
>>> Tym bardziej powinieneś być za wyeliminowaniem human-kierowców.
>>
>> Yyy... nie znam tego terminu...
>
> A googlowóz znasz? Dyskutujesz o samochodach przyszłości, a nie masz krzty
> wyobraźni ;)
Przecież on nawet tego linka nie obejrzał co podrzuciłem...
Od początku samego dzieli się z nami swoimi obawami
i przesądami a nawet prezentacji nie obejrzał i nie wie
o czym tu jest rozmowa.
>>> Ja tu raczej widzę marne narzekanie "nie potrafię sobie wyobrazić,
>>> więc tak nie może być".
>>
>> Doskonale potrafię sobie wyobrazić. Może mam kłopot z wyczuciem
>> proporcji, ale prowadzącą auto maszynę umiem sobie aż nadto wyobrazić.
>> I wiem, jak głupie są komputery. Wiele samolotów spadło właśnie dlatego,
>> że dla komputera, zaprogramowanego na pierdylion sytuacji, zaszła
>> pierdylion pierwsza. I piloci nie mogli zrobić nic. Lub prawie nic. Bo
>> np. z powodu awarii, musieli lecieć na możliwie małym ciągu. A komputer
>> uznał, że coś-tam i dowalił ciągu. To znów, na mały, a komputer... W
>> rezultacie napompowało silnik, i stało się. Okazało się, że program nie
>> przewidział jakiejś sytuacji, co skończylo się katastrofą.
>
> Dobry przykład z tymi samolotami. Większość katastrof to błąd człowieka,
> pogoda, rzadko kiedy jest to błąd techniczny lub błąd komputera. Dlatego,
> że po wystąpieniu takiego błędu stara się go naprawić we wszystkich
> samolotach.
>
> A ty mimo to wolisz sytuację, kiedy nad samolotem panuje tylko pilot.
> Co zwiększyłoby wypadkowość pewnie kilkaset razy.
Corocznie na drogach USA ginie na drogach ponad 30 tysięcy ludzi.
W przeciętnym samolocie będziesz miał 300 pasażerów.
A więc jak zsumujesz śmiertelne wypadki na drodze to odpowiada
to około 100 katastrofom odrzutowców rocznie w samym USA...
Myślę że nie dochodzi do 100 katastrof lotniczych rocznie dzięki
wysoce zautomatyzowanym lataniu w samolotach pasażerskich
i wyeliminowanie czynnika ludzkiego do niezbędnego minimum.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.16 06:12 Pszemol
- 07.04.16 07:47 Liwiusz
- 07.04.16 07:48 Liwiusz
- 07.04.16 09:39 J.F.
- 07.04.16 09:50 Piotr Dmochowski
- 07.04.16 10:09 Jarosław Sokołowski
- 07.04.16 10:36 Piotr Dmochowski
- 07.04.16 10:48 J.F.
- 07.04.16 10:51 ks
- 07.04.16 10:58 Liwiusz
- 07.04.16 11:21 Jarosław Sokołowski
- 07.04.16 11:30 Jarosław Sokołowski
- 07.04.16 11:34 Polonek
- 07.04.16 11:38 Liwiusz
- 07.04.16 11:38 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rapsberry Pi i synchronizacja plików
- RCD 300 mA
- rpi i moduł przekaźników
- Falownik do pompy CO
- Lampa ogrodowa rozłączała różnicówkę
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Pytanie do Użytkownika
- Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- Sprzęty z Lidl-a
- idzie nowe
- Wybuchające pagery
- Jak shakować windę
- Sterowanie bezprzewodowe do wbudowania
- NC vs NO
- Jak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera