  • Data: 2016-04-05 20:28:01
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > To jest już powszechne! Jest też w nowej Hondzie Civic.
    > Potrafi jechać na wydzielonym pasie jezdni pod warunkiem
    > że jest jakiś samochod przed Tobą którego ruchy automat śledzi.

    Jak się nazywał ten film z Louisem de Funesem, ten w którym
    motocyklista śledził linię przerywana na środku jezdni?
    Linie malowaną właśnie przez dwóch gości na samobieżnej
    maszynie do malowania.

    > Przykład z wożeniem kogoś niepełnosprawnego, kto normalnie
    > nie miałby wolności poruszania się bo nie ma sam prawa jazdy
    > jest docelowym przeznaczeniem takiej pełnej automatyki.

    Teraz powiem to, co kiedyś powiedział dyrektor Poczty Jej
    Królewskiej Mości -- "Telefon? To może dobre u was w Ameryce.
    U nas w Anglii dość mamy chłopców na posyłki". Jeśli to troska
    o niepełnosprawnych by moała być powodem prac nad samochodami
    bez kierowcy, to ja wolę, by pieniądze na badania poszły dla
    ludzi, którzy chcą i potrafią się nimi zaopiekować. Nie tylko
    zawiozą gdzie będzie trzeba, ale porozmawiają, potraktują jak
    drugiego człowieka, coś miłego powiedzą.

    Jarek

    PS
    Powiedcie mi, że to nieprawda! Te systemy śledzenia pasa ruchu
    naprawdę działają na tej zasadzie?! Jeszcze tego Forda nie
    puścili z torbami, tak jak teraz chcą to zrobić z Volkswagenem?
    Pomysłodawcy nie zamknęli jeszcze w szpitalu dla obłąkanych?