  • Data: 2016-04-05 20:08:43
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > Interesujący był ten komentarz o parkingach: jedziesz do pracy na 8 godzin,
    > auto może odjechać na zdalny parking (ale będzie presja bo pewnie
    > nie będziesz chciał spalać tej dodatkowej benzyny) a co z parkingiem pod
    > sklepem? Chcesz pójść do Tesco na 1/2 godziny a auto Ci odjedzie na
    > parking odległy 1/2 od sklepu? :-))) Fakt pozostaje faktem że nawet parę
    > km. dalej parking 5minut dalej już zrobiłby różnicę - gdyby nie musiałby
    > być pod nosem bo auto mogłoby się samo na parking odstawić i z parkingu
    > przywołać :-) Ja jestem bardzo za.

    Niech jedzie nie na parking, tylko wozić innych będących w potrzebie.
    Ja takiego auta na własność mieć nie chcę, bo na co mi takie? Przecież
    nie poturlam się nim do innego miasta. Ludzie się czepili tych aut
    jakby to była jedyna możliwość. W wielu europejskich miastach i tak
    nie da sie inaczej, niż transportem zbiorowym. W innych najlepiej
    jest wszędzie pieszo (te lubię najbardziej). Do Los Angeles może taki
    transport pasuje.

    A ja dzisiaj odległość 2300 metrów pokonywałem samochodem przez 45 minut.
    Z powodu jakichś debeściaków. Normalnie tam się jedzie o tej porze tak
    ze 40 km/h -- jak dla mnie zupełnie do przyjęcia. Oni jednak uznali, że
    to zbyt wolno, im się śpieszy, więc muszą szybciej.

    --
    Jarek