  • Data: 2016-04-05 22:58:47
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Widzę, że też jesteś sceptykiem, jak ja...? Ja tam dam szansę,
    > poczekam, jak się to rozwinie.

    W tym przypadku po prostu realistą. Wiele razy słyszałem w radiu
    reklamy samochodów, co to same trzymają się pasa ruchu, więc są
    bezpieczniejsze od innych. Reklamom, to ja z zasady nie wierzę,
    ale spodziewałem się, że to jednak jest jakiś rozsądny układ
    samosterujący lub przynajmniej jego namiastka. W życiu bym nie
    przypuszczał, że ktoś, kto kupuje wypasioną brykę i wierzy w jej
    cudowne właściwości, tak naprawdę oddaje swój los w ręce pijanego
    ziutka w golfie na łysych oponach, który akurat jedzie przed nim.

    --
    Jarek