  • Data: 2016-04-05 16:31:21
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Jak widzisz - jezdza. I daja rade.
    > Tylko raz przeoczyl debesciaka, :-)

    No właśnie średnio dają. Bodajże w Singapurze czy gdzieś
    w okolicy jest to już normalnie używany transport, ale ma
    ograniczenie prędkości do 20 km/h.

    > To sie wprowadzi zakaz prowadzenia recznego i wszyscy beda
    > zadowoleni - moze z wyjatkiem policjantow z drogowki ...

    Jeśli tak, to jestem za, też będę zadowolony. Wśród wkurzonych
    będą jeszcze taksiarze, ale tym się nie muszę przejmować.

    > Chyba nie. Tych samochodow jest po prostu za duzo.

    Większość po prostu stoi i zajmuje część ulic robiących za parkingi.
    Reszta też stoi -- bo ci co za kółkiem, nie potrafią jeździć. Poza
    tym każdy działa osobno i samolubnie, a ruch automatyczny da się
    optymalizować pod kątem dobra wspólnego.

    > No chyba, zeby tak wprowadzic od razu system rezerwacji miejsc
    > parkingowych, podajesz gdzie, a komputer mowi "nie jade, nie bedzie
    > gdzie zaparkowac. Pierwsze wolne miejsce dostepne za godzine" :-)

    Po diabła komu prywatny samosterujący samochód?! Niczego tym sobie
    nie przedłuży.

    > Aczkolwiek - po co parkowac - automatyczne taksowki moga rozwozic ...

    Ani przez myśl mi nie przeszło, żeby to inaczej zrealizować! Zamawiam
    na godzinę, podjeżdża, wsiadam, wiezie mnie na miejsce i zabiera kogo
    innego gdzie tamten sobie życzy.

    --
    Jarek