  • Data: 2016-04-05 16:59:42
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Jak dla mnie wystarczyłoby w zupełności by sam trzymał się
    > pasa i pilnował by nie wjechał komuś w dupę. Nie rozumiem
    > czemu to nie jest powszechne a tylko występuje w nowej tesli
    > i fordzie...

    Pasa to ja się sam potrafię trzymać. W dupę nikomu nie wjechałem,
    więc mi ten ford niczym nie zaimponuje (mnie wjeżdżano kilka razy,
    ostatnio parę tygodni temu). Ale jeżdże po Warszawie przynajmniej
    50 km dziennie -- doskonale widzę, że gdyby samochodani kierowali
    nie ludzie, a bardziej zbiorowa inteligencja, to bym miał z tego
    najmniej pół godziny do przodu. Codziennie. A ja już taki dziwny
    jestem, że z każdego postępu chciałbym mieć jakąś korzyść. Jeśli
    nie mam, to potrafię tylko zrzędzić i marudzić.

    --
    Jarek