eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat z napędem na tył a zima .....Re: Automat z napędem na tył a zima .....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!nntp.aster.pl!newsread1.aster.pl!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Date: Tue, 22 Nov 2011 20:14:35 +0100
    Organization: Aster Sp. z o.o.
    Lines: 33
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3SnxLj$0dp@mike.oldfield.org.pl>
    References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@1...googlegroups.com>
    <7mahve5jreoz$.wwqvwjs9xq8d.dlg@40tude.net>
    <c1.01.3SnL9W$0dN@mike.oldfield.org.pl> <jafpo7$gbs$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsread1.aster.pl 1321989224 51208 77.236.9.21 (22 Nov 2011 19:13:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 19:13:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415318
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 10:24:22 +0100, Tengu napisał(a):

    >>> Wystarczy naturalny odruch - noga z gazu i hamulec :-)
    >>> Lekko :-)
    >> I mamy bączka w FWD.
    >>
    >
    > Ale tu jest mowa o podsterowności.
    >
    > Przy uślizgu podsterownym naciśnięcie na hamulec to jest podstawowa
    > technika skuteczna dla RWD i FWD.

    Przy uślizgu przedniej osi w FWD można się co najwyżej pomodlić. Każda
    dodatkowa siłą na przód powoduje zwiększenie uślizgu.

    > Natomiast przy uślizgu nadsterownym w FWD jest łatwiej niż w RWD bo
    > można sobie pomóc gazem, żeby wyprostować samochód

    Jest dużo trudniej, bo wymaga to przełamania odruchu odjęcia gazu. W RWD
    odruch ten pomaga, w FWD - pogłebia poślizg.


    > użycie hamulca grozi bączkiem. W RWD z kolei bączkiem grozi dodanie lub
    > zbyt gwałtowne odjęcie gazu.

    Tylko dodanie.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: