  • 31. Data: 2012-06-03 15:49:04
    Temat: Re: Automat jak DSG ale nie z grupy VW?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-06-03 00:46, Dman-666 pisze:
    > Tak se patrze i patrze jak Qlfon nawija makaron na uszy:
    >
    > Jesli cenisz sobie swiety spokoj i pokonywane kilometry bez stresu
    > zostan przy DSG. Na rynku od dekady, sprawdzone, dziala, zapizdza,
    > uprzyjemnia...
    > Niestety nikt poki co do DSG nie dorosl...a jesli tak mowia w reklamach
    > to zadaj sobie pytanie "czy jestes gotow byc tym krolikiem
    > doswiadczalnym..."

    Ano właśnie, gdzie nie spojrzę to w każdym prawie teście czegoś z
    automatem pojawiają się porównania właśnie do DSG. Technologię znam,
    samochody na tyle dobrze że w każdym z tej grupy czuję się jakbym sam go
    projektował. Niestety coś tam niezbyt pochlebnego słyszałem od
    znajomego, który ma pomoc drogową o nowym passacie B7 - może to choroby
    wieku dziecięcego ale podobno lubią odmówić jazdy z przyczyn
    elektronicznych (np. hamulec "ręczny").

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 32. Data: 2012-06-03 16:11:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    michalek wrote:

    > Co masz na myśli "jak tramwajem" - małe przyśpieszenie?

    Skąd Ci przyszło do głowy, że tramwaj ma małe przyspieszenie?
    W stosunku do czego?

  • 33. Data: 2012-06-03 17:52:56
    Od: Przemyslaw Vonau <p...@g...com>

    On 2012-06-03 13:49:04 +0000, Qlfon said:

> [...]
    > znajomego, który ma pomoc drogową o nowym passacie B7 - może to choroby
    > wieku dziecięcego ale podobno lubią odmówić jazdy z przyczyn

    Masz nowego Forda Mondeo z 240 konnym silnikiem i dwusprzęgłową
    skrzynią. Za 160 masz full wypas Titanium S. Od jesieni mamy S-Maxa z
    tą skrzynią i silnikiem 240 KM i jest super. Ze wszystkimi możliwymi
    opcjami po rabatach wyszło 150 tysi.

  • 34. Data: 2012-06-04 09:27:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 08:07, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > On chce jeździć, a nie stać w serwisie.....

    Nudny już jesteś. Swoim wnukom też będziesz Renault odradzał bo 20 lat
    temu miałeś z jednym problemy?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 35. Data: 2012-06-04 09:39:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Nudny już jesteś.

    Do Renault z pretensjami.
    Ja nie produkuję badziewnych aut, więc winy nie ponoszę.

    >Swoim wnukom też będziesz Renault odradzał

    Takich mądrych już kilku na grupie było, co to byli przekonani o
    wspaniałości swojego nabytku z rombem na masce.
    Jednemu niedawno po 50 tys bodajże skończył się pasek rozrządu i zakończył
    swoje peany na temat tej firmy.

    Pozostałych to jeszcze czeka, to tylko kwestia czasu.

  • 36. Data: 2012-06-04 12:58:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 02 Jun 2012 07:59:09 +0200 osobnik zwany Qlfon
    wystukał:

    > Nie znam się na budowie tramwajów, do najbliższego mam jakieś 160km:)
    > Ale z CVT wrażenie z jazdy jest jak z tramwaju stąd tez porównanie

    tramwaj nie ma skrzyni biegów, podobnie jak inne pojazdy elektryczne.
    Więc prędkość rośnie liniowo z obrotami. Nie ma możliwości by rosła bez
    zwiększenia obrotów silnika

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2012-06-04 13:25:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Monday, June 4, 2012, 12:58:48 PM, you wrote:

    [...]

    > tramwaj nie ma skrzyni biegów, podobnie jak inne pojazdy elektryczne.
    > Więc prędkość rośnie liniowo z obrotami. Nie ma możliwości by rosła bez
    > zwiększenia obrotów silnika

    Stare (pojęcie względne - ja pamiętam jeszcze drewniane tramwaje)
    tramwaje przegubowe miały przetwornicę maszynową z kołem zamachowym i
    tam faktycznie podstawowy hałas pochodził z w miarę stale obracającego
    sie koła zamachowego a nie z silników trakcyjnych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2012-06-04 14:11:37
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-04 09:39, Cavallino pisze:
    [...]
    > Jednemu niedawno po 50 tys bodajże skończył się pasek rozrządu i
    > zakończył swoje peany na temat tej firmy.
    [...]

    W VW po kilkunastu tysiącach kończą się *łańcuchy* rozrządu i nikomu to
    nie przeszkadza, a tu mowa o pasku przy 50k.

    To tak a propos niemieckiej motoryzacji i aut na "F".

    A.

  • 39. Data: 2012-06-04 16:33:31
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Qlfon, Fri, 01 Jun 2012 09:02:40 +0200, pl.misc.samochody:

    > S-Max mi się podoba ale nic nie
    > wiem o tych skrzyniach Powershift.

    Znajomy toto ma w C-maxie od kilkudziesięciu tysięcy km. Po prostu działa.
    Ja jechałem tym kawałek, około 100km raptem. Porównanie mam tylko do
    automatu z pełnoletniego Słifta. C-max zbierał się o niebo lepiej, choć
    pewnie to kwestia silnika (ten Słift to miał chyba silnik 1,4, a pewnikiem
    zagazowany, C-max 1.8 albo 1.9 TDCi), a znajomy absolutnie nie narzeka.

    Choć najlepsze opinie słyszałem jednak o DSG od VW...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 40. Data: 2012-06-04 21:45:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 4 Jun 2012 10:58:48 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > tramwaj nie ma skrzyni biegów, podobnie jak inne pojazdy elektryczne.
    > Więc prędkość rośnie liniowo z obrotami. Nie ma możliwości by rosła bez
    > zwiększenia obrotów silnika

    Owszem, jest - silnik liniowy ;)

    --