eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat [bedzie flejmik?:)]Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.co
    m!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 18 Mar 2012 23:42:22 +0100
    From: ojciec <e...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5h9a$rvm$1@inews.gazeta.pl>
    <4f6659f6$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <jk5nrj$tdm$2@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <jk5nrj$tdm$2@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 120318-0, 2012-03-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <4f6664eb$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.19.70
    X-Trace: 1332110571 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1218 83.27.19.70:33982
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439918
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-18 23:33, megrims pisze:
    > W dniu 2012-03-18 22:55, ojciec pisze:
    >> W dniu 2012-03-18 21:41, Dysiek pisze:
    >>>> Co za przyjemno?? macha? przez ca?y dzie? wajch? i peda?owa? jak g?upi
    >>>> skoro mo?na sobie wygodnie je?dzi? jak bia?y cz?owiek gaz, hamulec,
    >>>> luzik.
    >>>>
    >>>
    >>>
    >>> ASB sa naprawde fajne, jedzi sie wygodnie. Spalanie w nowoczesnych
    >>> jednostkach podobne. Problem jest jeden - w PL jest BARDZO malo
    >>> warsztatow,
    >>> ktore sie znaja na ASB. Mialem Nissana Primere z ASB tiptronic i nawet
    >>> ASO
    >>> nie wiedzialo do konca jak wymniec w niej olej.
    >>>
    >>> Dysiek
    >>>
    >>>
    >> I znów generalizujesz. Które ASB?! DSG jestem za, hydrokinetyczne
    >> sprzęgło moim zdaniem strata Energi.
    >
    > A jak się lock-up załączy to też strata energii?
    >
    > Poza tym sprzęgło hydrokinetyczne może przenieść dużo
    > większy moment obrotowy niż sprzęgło cierne. Stąd
    > w ciągnikach samolotów na lotniskach, koparkach,
    > śmieciarkach, większości nowoczesnych autobusów miejskich
    > stosuje się ASB.
    >
    > Dlaczego BMW 535d nie wychodzi z ręczną skrzynią biegów?
    > Dlaczego CL (215 i 216) oraz S (220 i 221) wychodzą
    > tylko z ASB.
    >
    > Nie dam się za to pokroić, ale zdecydowanie wole ASB.
    Megrims ty napie@#@sz marketingiem "lock-up"
    moment obrotowy niż sprzęgło cierne
    Dłuższa eksploatacja, i mniejsze obciążenie psychiczne operatora.
    Co rozumiesz pod pojęciem większego przeniesienia momentu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: