-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not
-for-mail
From: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
Date: Sun, 18 Mar 2012 21:38:30 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 14
Message-ID: <jk5h4s$spl$1@news.mm.pl>
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5e4b$rp1$1@news.mm.pl>
<jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-229-73-111.szczecin.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1332103132 29493 89.229.73.111 (18 Mar 2012 20:38:52 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2012 20:38:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439850
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-18 21:00, megrims pisze:
> W dniu 2012-03-18 20:47, Krzysiek Matyasik pisze:
>> W dniu 2012-03-18 19:58, Marek Dyjor pisze:
>> Do jakiejkolwiek zabawy automat po prostu się nie nadaje - tylko
>> klasyczny manual pozwala na dohamowania z redukcją
>
> Nie prawda. Nie wszystkie ASB tak mają.
> Skrzynia w C63 pozwalała takie rzeczy robić.
To ja w takim razie doprecyzuję, co miałem na myśli.
Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.12 21:41 Dysiek
- 18.03.12 21:43 Dysiek
- 18.03.12 21:46 Marek Dyjor
- 18.03.12 21:46 Marek Dyjor
- 18.03.12 21:48 Marek Dyjor
- 18.03.12 21:39 Krzysiek Matyasik
- 18.03.12 21:42 Krzysiek Matyasik
- 18.03.12 21:46 Krzysiek Matyasik
- 18.03.12 21:52 RoMan Mandziejewicz
- 18.03.12 21:52 MadMan
- 18.03.12 21:52 Krzysiek Matyasik
- 18.03.12 21:56 Krzysiek Matyasik
- 18.03.12 22:05 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:06 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:09 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie