  • 1. Data: 2012-01-13 18:02:22
    Temat: Automapa [Android] Beta już do pobrania
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:

    http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

    Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 2. Data: 2012-01-13 18:52:11
    Temat: Re: Automapa [Android] Beta już do pobrania
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-13 19:02, Chris pisze:
    > Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:
    >
    > http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL
    >
    > Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.

    dzieki

    pobieraja mi sie juz mapy (218 MB) - zobaczymy jak to bedzie dzialac

    dla informacji:
    - tego nie ma jeszcze w markecie - trzeba pobrac recznie z linku
    podanego przez autora watku (apk i uruchomic)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-01-13 19:41:52
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > dla informacji:
    > - tego nie ma jeszcze w markecie - trzeba pobrac recznie z linku podanego

    U mnie aplikacja się wykrzaczyła w trakcie instalacji :-(

    Kenny

  • 4. Data: 2012-01-13 19:48:08
    Temat: Re: Automapa [Android] Beta ju? do pobrania
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-13 20:41, Kenny pisze:
    > U?ytkownik "AL"<a...@s...tam> napisa? w wiadomo?ci

    > U mnie aplikacja si? wykrzaczy?a w trakcie instalacji :-(
    >
    > Kenny

    zainstalowala sie, uruchomila - trase wyznaczyla, slad zapisuje, zrzuty
    ekranu robi, gada, wiec wyglada, ze jest wszystko OK

    Nie wszystkie opcje dzialaja (ale jest komunikat, ze to wersja beta).
    Dziala - jutro wyprobuje na trasie.

    Porównalem mapy - poniewaz mam jechac w przyszlym tygodniu do Myslenic
    na ul.B.A.Marka (i wiem, ze w Sygicie nie ma tej ulicy - jest to
    przedluzenie Slowackiego chodzi chyba o strefe ekonomiczna) a w Automapa
    znalazla - co prawda bez numeru jakiego szukam - ale jest.

    Na razie znalazlem 1 bug:
    - wyszukiwanie adresu ulicy, w ktorej jest 'polska literka' - program
    sie gubi - tzn nic nie znajduje. Jak sie wpisze literke np. 's' zamiast
    'ś' to wszystko jest OK.
    Nie ma rowniez punktów POI (no cóż - to jest beta) - ale sama aplikacja
    wyglada, ze dziala OK.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2012-01-13 21:05:22
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    na DesireZ instaluje się na dwie raty i działa.
> [...]
    > ekranu robi, gada, wiec wyglada, ze jest wszystko OK
    >
    > Nie wszystkie opcje dzialaja (ale jest komunikat, ze to wersja beta).
    fakt, wiele pól wyboru jest nie aktywnych, ale program jest zupełnie
    inny niż na WM. Tzn jest to normalna automapa, ale interfejs jest
    androidowy.
    > Porównalem mapy -
    (..)
    Ja również, pewno koledzy pamiętają moje krytyczne uwagi pod adresem
    Emapy, z której korzysta wiele programów nawigacyjnych. Automapa - bez
    zarzutów. wszystkie nowe (13 miesiecy) drogi są, jednokierunkowe mają
    właściwy kierunek. Klasa poprostu, nie jakiś stragan na odpuście.
    > Na razie znalazlem 1 bug:
    > - wyszukiwanie adresu ulicy, w ktorej jest 'polska literka' - program
    ja wogóle mam skopane PLiterki. tak jakby pomylili kodowanie iso8852 i
    win1250 (mniejsza o cyferki)
    czy programy nawigacyjne powinny korzystać z kompasu? AM nie korzysta.

    ToMasz

    PS
    najważniejsze że JEEEEEEESSSST!!!!!!111jeden jeden. Działa, nie wymaga
    połączenia z netem. Niech ją jak najdłużej zostawią w wersji beta, ja
    się nie pogniewam.

  • 6. Data: 2012-01-13 21:13:46
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jeq6aj$6db$1@inews.gazeta.pl>
    ToMasz <twitek4@> wrote:

    > najważniejsze że JEEEEEEESSSST!!!!!!111jeden jeden. Działa, nie wymaga
    > połączenia z netem. Niech ją jak najdłużej zostawią w wersji beta, ja
    > się nie pogniewam.

    Ja się nie pogniewam, jeśli będzie można przenieść licencję z wersji
    WM ;-)

    --
    Jacek Politowski

  • 7. Data: 2012-01-14 08:05:16
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-13 20:41, Kenny pisze:
    > U mnie aplikacja si? wykrzaczy?a w trakcie instalacji:-(

    U mnie też.
    Ponowiłem jednak i powiedziała, że się zainstalowała.

    Niestety wykrzacza się przy starcie.

    Telefon marki "Pomyślność Chin".
    P.

  • 8. Data: 2012-01-14 08:08:54
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-14 09:05, Pan Piskorz pisze:
    > Niestety wykrzacza się przy starcie.

    Odinstalowałem, zainstalowałem ponownie. Działa.
    Niestety mapa Polski tylko.

    P.

  • 9. Data: 2012-01-14 12:24:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:
    >
    > http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL
    >
    > Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.

    Podaja gdziekolwiek planowana date premiery wersji sprzedaznej?

  • 10. Data: 2012-01-15 09:06:43
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Chris
    z dnia: 2012-01-13 19:02:
    > Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:
    >
    > http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL
    >
    > Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.
    A jakich cudów trzeba dokonać, żeby te 218MB się ściągnęło?
    Próbowałem już kilkadziesiąt razy i ciągle staje na 1.3MB pliku basic.a.
    Jakby co przez WiFi, więc to nie łącze. :]

    Paweł