  • 1. Data: 2012-01-13 11:43:09
    Temat: mbank przedluza 0,19gr oprocz play
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Za forum mbank.pl wypowiedź kogoś z mekipy:
    Promocja Płaski Starter zostaje przedłużona do 30.06.2012. Opłata za
    połączenia do sieci mBank mobile, Plus, T-mobile, Orange pozostaje bez
    zmian 19gr/min. Zmieniamy opłatę za połączenia do sieci Play, Cyfrowy
    Polsat, Centernet, Mobyland, będzie ona wynosić 31gr/min. Na
    pocieszenie mogę dodać, że za kilka dni pojawią się w naszej ofercie
    nowe pakiety internetowe: 250 Mb i 1 GB w bardzo atrakcyjnych cenach.
    Pakiety będą dostępne dla Abonentów wszystkich taryf.
    Zapraszam do śledzenia naszej strony www.mbankmobile.pl

    No to nie jest tak źle, napewno część osób przniesie się z play w
    związku z likwidacją pakiet 30za10pln

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-13 12:01:54
    Temat: Re: mbank przedluza 0,19gr oprocz play
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 13 Jan 2012 12:43:09 +0100, w
    <0...@4...com>, dizel <x...@x...xx> napisał(-a):

> [...]
    > nowe pakiety internetowe: 250 Mb i 1 GB w bardzo atrakcyjnych cenach.
    > Pakiety będą dostępne dla Abonentów wszystkich taryf.

    A do Red Bull Mobile? Nawet nei wiem czy RBM to "taryfa Playa" czy "operator"?

  • 3. Data: 2012-01-13 14:05:49
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 12:43:09 +0100, dizel napisał(a):

    > Za forum mbank.pl wypowiedź kogoś z mekipy:
    > Promocja Płaski Starter zostaje przedłużona do 30.06.2012.

    Dalsze informacje z forum mBanku:

    "Pakiety internetowe: 100Mb i nowe 250Mb oraz 1GB będą dostępne na
    wszystkich taryfach, także na Starterze Płaskim.
    Jeśli ktoś z karty mBank mobile dzwoni głównie do sieci Play proponuję
    skorzystać z Taryfy Mobile, gdzie pozostaje płaska stawka 27gr/min do
    wszystkich sieci.
    Szczegóły promocji Płaska Stawka w regulaminie:
    http://www.mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regula
    min_promocji_27gr_20110905.pdf"

    I w następnej wiadomości:

    "Darmowe pakiety internetowe 50Mb na Starterze Płaskim i 20Mb na
    Starterach Szerokim i Długim pozostają darmowe:) Dodatkowo na wszystkich
    taryfach, także na Starterze Płaskim, będzie można aktywować pakiety
    internetowe: 100Mb, 250Mb oraz 1GB w bardzo atrakcyjnych cenach
    odpowiednio: 5, 10 i 25 PLN.
    Szczegóły niebawem pojawią się na naszej stronie."

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2012-01-13 14:35:39
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 13 01 2012 13:01, r...@k...pl pisze:

    > A do Red Bull Mobile?

    Nie z numerem.

    > Nawet nei wiem czy RBM to "taryfa Playa" czy "operator"?

    Taryfa Play. Jak Heyah dla T-mobile.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2012-01-14 06:24:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-13 15:05, Chris94 pisze:
    > Szczegóły niebawem pojawią się na naszej stronie.

    Daliby jakieś tańsze smsy, bo na razie oferta ciekawa raczej nie jest.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-01-14 14:10:36
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    10 gr to nieciekawe?
    http://mbankmobile.pl/firma/#tabs=1

    -----

  • 7. Data: 2012-01-14 19:07:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-14 15:10, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > 10 gr to nieciekawe?
    > http://mbankmobile.pl/firma/#tabs=1

    Drogo. Ja potrzebuję kilkaset smsów miesięcznie, i od lat nie płacę za
    nie nic.

    Tak więc jakbym nagle miał zapłacić 20zł za 200 smsów, to bym się deczko
    zdziwił :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-01-14 21:53:06
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-01-13 12:43, dizel pisze:
> [...]
    > Zapraszam do śledzenia naszej strony www.mbankmobile.pl
    >
    > No to nie jest tak źle, napewno część osób przniesie się z play w

    Czyli kolejna oferta gorsza od poprzedniej, ale na tyle dobra. że nie
    warto zmieniać...
    Swoją drogą, skoro MTR znów się zmniejszył, to dlaczego u wielkiej
    trójcy nadal jest 80gr do Play? Czy to nie zmowa cenowa?
    S.

  • 9. Data: 2012-01-14 22:14:40
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 14 Jan 2012 22:53:06 +0100, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

    >Swoją drogą, skoro MTR znów się zmniejszył, to dlaczego u wielkiej
    >trójcy nadal jest 80gr do Play? Czy to nie zmowa cenowa?

    Dla mnie zmowa cenowa jak najbardziej w tym przypadku, naśmieszniejsze
    jest to że w3 na tej asymetrii to więcej zarobia niż play przy takich
    stawkach. Co prawda duża część abonamentów w w3 ma już tak że minuty
    wliczone w abo można też do play wykorzystać (nie wszystkie abo ) ale
    cena 0,80gr w pre paid jest pomyłką, skoro taki mbank potrafił dać
    0,31gr/min do play

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-01-17 14:45:59
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Walisz je z paznokci?

    Co do SMS-ów to w wielu taryfach z pakietów kwotowych schodzą.

    A swoją drogą od dość dawna taniej jest zadzwonic niż wysłać SMS-a, fakt.
    No i żaden prokurator samobójca w treść po latach nie wniknie ;-)

    -----