  • 11. Data: 2012-01-15 11:00:51
    Temat: Re: Automapa [Android] Beta już do pobrania
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:

    > A jakich cudów trzeba dokonać, żeby te 218MB się ściągnęło?
    > Próbowałem już kilkadziesiąt razy i ciągle staje na 1.3MB pliku basic.a.
    > Jakby co przez WiFi, więc to nie łącze. :]

    Próbować :-) Ściągałem na 3 telefony i na jednym (najsłabszym sprzętowo)
    rzeczywiście coś się krzaczyło. Restart telefonu i po paru minutach poszło.

  • 12. Data: 2012-01-15 11:29:09
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Maciej Bebenek
    z dnia: 2012-01-15 12:00:

    > Próbować :-) Ściągałem na 3 telefony i na jednym (najsłabszym sprzętowo)
    > rzeczywiście coś się krzaczyło. Restart telefonu i po paru minutach poszło.
    Próbuję dalej, udało mi się raz przekroczyć 70MB. <lol>

    Paweł

  • 13. Data: 2012-01-15 15:35:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:

    > Próbuję dalej, udało mi się raz przekroczyć 70MB. <lol>

    No to moze jednak masz jakieś problemy z siecią. Po napisaniu postu
    załadowałem znajomemu AM do telefonu i poszło bez żadnych problemów.

    Ewentualnie opcja #2 - za mało pamięci w telefonie. Parę osób zglaszało, że
    trzeba mieć kilkadziesiąt megabajtów na loader i samą aplikację.

  • 14. Data: 2012-01-15 16:58:01
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Maciej Bebenek
    z dnia: 2012-01-15 16:35:

> [...]
    >
    > Ewentualnie opcja #2 - za mało pamięci w telefonie. Parę osób zglaszało, że
    > trzeba mieć kilkadziesiąt megabajtów na loader i samą aplikację.
    Cholera jasna, po WiFi się ciągle rozłącza, przeczytałem pół internetu
    ;] i nie wiem dlaczego. Internet normalnie hula, tylko to ściąganie
    jakoś nie idzie, maks to 70MB... wsadziłem kartę netową i po HSDPA
    ciągnie bez problemów... jak na razie . :/

    Paweł

  • 15. Data: 2012-01-15 17:49:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-13 19:02, Chris pisze:
    > Pojawiła się darmowa beta AutoMapy:
    >
    > http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL
    >
    > Śiągamy plik 14MB potem program śiąga ok 200MB.

    HTC Desire HD .

    Działa bez problemu, przelicza wszystko bardzo szybko i bardzo sprawnie,
    nawet jak zmieniłem trasę to tylko raz prosił o zawrócenie a zaraz potem
    błyskawicznie skorygował trasę i poprowadził nową drogą. Poza dodatkami
    nie widać różnicy między normalną navi z AM a telefonem z AM. Dla mnie
    rewelacja choć jeden punkt chciał mnie dowieźć nie od tej strony płotu
    ale tu musi być błąd położenia budynku o konkretnym numerze.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 16. Data: 2012-01-15 22:28:02
    Temat: Re: Automapa [Android] Beta ju? do pobrania
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-13 22:05, ToMasz pisze:
> [...]
    > zarzutów. wszystkie nowe (13 miesiecy) drogi są, jednokierunkowe mają
    > właściwy kierunek. Klasa poprostu, nie jakiś stragan na odpuście.
    > ja wogóle mam skopane PLiterki. tak jakby pomylili kodowanie iso8852 i
    > win1250 (mniejsza o cyferki)
    > czy programy nawigacyjne powinny korzystać z kompasu? AM nie korzysta.
    >
    > ToMasz
    >
    > PS
    > najważniejsze że JEEEEEEESSSST!!!!!!111jeden jeden. Działa, nie wymaga
    > połączenia z netem. Niech ją jak najdłużej zostawią w wersji beta, ja

    to ze jest to ZA MAŁO.

    Właśnie spróbowałem jak to 'coś' zachowa się się na tablecie GalaxyTab.
    Zainstalowało się, wszystko dociągneło bez problemu, pierwszy start -
    pokazuje się okno z opisem BETA, głos Hołka 'ze mną na pewno dojedziecie
    do celu' i ..... wysyp - aplikacja znika - znaczy dojechalismy :)

    Po wczorajszych testach na DesireZ (gdzie dziala w miare, ale do
    zachwytow duzo jej brakuje) - trafila dzis tam gdzie jej miejsce - na
    smietnik.
    Odinstalowalem - ale uwaga - aplikacja nie czysci po sobie wszystkiego i
    np. katalog Automapa na karcie zostaje - trzeba recznie go wywalic z
    managera plikow.

    Porownujac Automape do Sygis GPS Navigation (czyli Aura) - Automapa w
    obecnej formie nie umywa sie - pod wzgledem grafiki, obslugi i
    mozliwosci. Moze kiedys bedzie lepiej.

    Zona sie pyta - po co testuje ta glupia automape - skoro ona taka
    bezuzyteczna (brak np. jednej z podstawowych funkcji - opcji objazdu gdy
    korek na drodze). Ale ja twardy jestem - we wtorek jeszcze jedna trasa
    przed mna - sprobuje - ale prawdopodobnie jednak zostane przy Sygic GPS
    Nav. (specjalnie pisze cala nazwe, gdyz zauwazylem ze czas osob myli
    Sygic Mobile i Sygic GPS Navigation - a to niemal dwa rozne programy)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 17. Data: 2012-01-15 22:33:13
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]

    Odinstalowalem - ale uwaga - aplikacja nie czysci po sobie wszystkiego i
    np. katalog Automapa na karcie zostaje - trzeba recznie go wywalic z
    (zglosilem do abeta@ moje uwagi - jak chceli autorzy AM)

    Porownujac Automape do Sygic GPS Navigation (czyli dawnej Aury) -
[...]

    trasa przede mna - sprobuje - ale prawdopodobnie jednak zostane przy
    Sygic GPS Navigation (specjalnie pisze cala nazwe, gdyz zauwazylem ze
    czasem jest ona mylona z Sygic Mobile - a to niemal dwa rozne programy)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 18. Data: 2012-01-15 23:19:14
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 17:58, Paweł Gąska pisze:
> [...]
    > jakoś nie idzie, maks to 70MB... wsadziłem kartę netową i po HSDPA
    > ciągnie bez problemów... jak na razie . :/

    A tam jest opcja "zezwól do zamknięcia praeglądarki"? Nie ma pytania
    przed połączeniem? Jak co innego ustawiłeś to Ci się rozłacza.

    --
    animka

  • 19. Data: 2012-01-16 07:50:35
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Chris nabazgrał(a):

> [...]
    > rewelacja choć jeden punkt chciał mnie dowieźć nie od tej strony płotu ale
    > tu musi być błąd położenia budynku o konkretnym numerze.

    Korekta:

    Dziś jechałem do pracy i połowie trasy zgubił mi sysnał GPS, wyjście z AM i
    odpalenie jeszcze raz pomogło, AM odpaliła się i w 2 sec trasa była już
    kontynowana.
    Nie pamiętam jak w normalnej ale czy trafic działa tylko w 2D ?? bo jak mam
    ustawioną mapę na 3D to nic nie pokazuje pod względem natężenia ruchu.

  • 20. Data: 2012-01-16 09:38:26

    Mon, 16 Jan 2012 08:50:35 +0100, w <jf0ksb$ssa$1@inews.gazeta.pl>, "Chris"
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie pamiętam jak w normalnej ale czy trafic działa tylko w 2D ??

    Tak, tylko w 2D.