  • 1. Data: 2012-01-12 13:12:04
    Temat: Tani telefon z mocną baterią
    Od: skx <s...@s...eu.org>

    Witam,

    Potrzebuję naprawdę prostego telefonu -- żeby dzwonił, odbierał i wysyłał
    smsy, był w stanie zapamiętać ze 300 numerów oraz miał ze 3 linijki na
    wyświetlaczu, nawet monochromatycznym -- który będzie możliwie długo*
    działał bez doładowywania.

    Wolałbym, żeby był nowy i kosztował nie więcej niż trzy stówy. Da radę?
    Pomoglibyście wybrać coś sprawdzonego w boju? Czy powinienem raczej
    kombinować z używanym telefonem i nową baterią?

    * najlepiej ze dwa tygodnie przy ~10 minutach rozmów dziennie; w
    Warszawie, nie za żadnymi górami i lasami

    --
    s...@s...eu.org http://skxpl.eu.org/
    @skx http://twitter.com/skx

  • 2. Data: 2012-01-12 13:49:11
    Temat: Re: Tani telefon z mocną baterią
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    Wg miesięcznika Janes njdłużej trzyma (rekord świata) model który właśnie
    sprzedaje:

    http://allegro.pl/nowa-nokia-1800-radio-hf-fv23-gw-l
    epsza-od-1616-i2032139887.html

    FL

  • 3. Data: 2012-01-12 14:29:19
    Od: " " <s...@g...pl>

    skx <s...@s...eu.org> napisał(a):

> [...]
    > Pomoglibyście wybrać coś sprawdzonego w boju? Czy powinienem raczej
    > kombinować z używanym telefonem i nową baterią?

    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1900

    Nokia 100

    książka adresowa wielkość 500
    Czas czuwania w 2G (h) 840
    Czas rozmów w 2G (min) 430

    cena: ~100-130

  • 4. Data: 2012-01-12 15:24:52
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Wg miesięcznika Janes njdłużej trzyma (rekord świata) model który właśnie
    > sprzedaje:
    >
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-1800-radio-hf-fv23-gw-l
    epsza-od-1616-i2032139887.html

    Potwierdzam tydzien czasu dziennie po 2-5rozmow

  • 5. Data: 2012-01-12 17:26:03
    Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl>

    Użytkownik "skx" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    d.pl...
> [...]
    > * najlepiej ze dwa tygodnie przy ~10 minutach rozmów dziennie; w
    > Warszawie, nie za żadnymi górami i lasami

    Może samsung Solid 2370(?) Syn ma taki i bywa że dobija do (uwaga!!!) 3
    tygodni bez ładowarki.
    Zdrówka

  • 6. Data: 2012-01-12 17:45:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 12.01.2012 16:24, AT pisze:

    epsza-od-1616-i2032139887.html

    > Potwierdzam tydzien czasu dziennie po 2-5rozmow

    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3332&i
    dPhone2=3006

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-01-13 08:17:32
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com>

    W dniu 2012-01-12 18:26, keramp z Pyrlandii pisze:
> [...]
    d.pl...

    > Może samsung Solid 2370(?) Syn ma taki i bywa że dobija do (uwaga!!!) 3
    Popieram, włączając tryb energooszczędny daje mi około miesiaca bez
    ładowarki +- 6dni w zależności od ilości rozmów.
    Zapomnisz, gdzie zostawiłeś ładowarkę po miesiącu

  • 8. Data: 2012-01-13 09:05:49
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 13 Jan 2012 09:17:32 +0100, Tomasz Tybusz
    <t...@g...com> wrote:

    d.pl...

    >Popieram, włączając tryb energooszczędny daje mi około miesiaca bez
    >ładowarki +- 6dni w zależności od ilości rozmów.
    >Zapomnisz, gdzie zostawiłeś ładowarkę po miesiącu
    A jak to robisz? Mi udaje się osiągnąć 5-6 dni, nie więcej i jakoś
    dużo nie rozmawiam. I jak na razie to jest największa niedogodność
    tego telefonu, że nie uciągnie nawet pełnego tygodnia a ma dużą
    baterię.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 9. Data: 2012-01-13 10:46:45
    Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dużo nie rozmawiam. I jak na razie to jest największa niedogodność
    > tego telefonu, że nie uciągnie nawet pełnego tygodnia a ma dużą
    A masz 2370(prosty bez bajerów http://allegro.pl/samsung-e2370-solid-91174)
    czy 2710(z bajerami http://allegro.pl/samsung-b2710-solid-107021) ?
    Jakoś nie sądzę by była aż taka rozbieżność w tym samym modelu, by jeden
    dobijał do miesiąca a drugi ledwo tydzień.
    2370 z wiatrem miesiąc - 2710 ze sporym wiatrem tydzień, z tym sie zgodzę.
    Zdrówka

  • 10. Data: 2012-01-13 11:03:29
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 13 Jan 2012 11:46:45 +0100, "keramp z Pyrlandii"
    <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    >dobijał do miesiąca a drugi ledwo tydzień.
    >2370 z wiatrem miesiąc - 2710 ze sporym wiatrem tydzień, z tym sie zgodzę.
    A faktycznie, numerki pokićkałem. Ale i tak osiągi mnie dziwią. Tak
    właściwie jedyną znaczącą różnicą między starym SE D750 ze sporo
    mniejszą baterią a tym 2710 jest GPS, którego i tak na co dzień nie
    używam. Różnic w tzw. normalnym użytkowaniu nie ma - używam telefonów
    podobnie, a tak realnie osiągam 5 dni. Troszkę się zawiodłem, bo
    oczekiwałem przynajmniej pełnego, uczciwego tygodnia bez ładowarki.
    --
    Grzegorz Krukowski