  • 31. Data: 2012-01-15 09:05:51
    Temat: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-01-14 23:29, Myjk pisze:
    > Sat, 14 Jan 2012 16:22:33 +0100, Qlfon
    >
    >> do zastosowania poza domem brak modemu
    >> 3G jest trochę jednak uciążliwy.
    >
    > Czyli to jakaś ściema?
    > http://allegro.pl/asus-transformer-ep101-tf101g-mode
    m-3g-16gb-10-1-i2048910438.html

    O, przespałem ukazanie się tej wersji:) Była mowa że wejdzie na jesieni,
    ale już pokazali dwójkę z nową Tegrą więc myślałem że 101 nie wyjdzie z
    3Ga tu proszę:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 32. Data: 2012-01-15 10:20:30
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Bartosz Suchecki" napisal...

    > Witajcie. Dziś wyczytałem.
    > Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.
    > http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-go
    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html
    > Wiem że beta, ale to krok do przodu.
    > Korzystając z drzemki młodego instaluję :-)
    >
    > Seco

    A tam jakaś automapa, na tomtoma dalej trzeba czekać... :-)

    Pozdrawiam
    marvin

  • 33. Data: 2012-01-15 11:03:11
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-01-14 23:52, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Cezary Daniluk" napisał w wiadomości grup

    > U mnie się bez problemu pobrało, zainstalowało, uruchamia się bez
    > problemu, ale wciąż szuka sygnału GPS (działają dwie inne aplikacje i
    > widzą GPS).
    > Galaxy mini.
    Wywaliłem zbędne śmiecie, odinstalowałem, zainstalowałem jeszcze raz i
    wstało :)
    Ale w mieszkaniu fixa nie chce złapać :) wyjdę na dwór to przetestuję ;)

    Pozdrawiam !

  • 34. Data: 2012-01-15 11:53:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-14 13:20, Myjk pisze:
    > Sat, 14 Jan 2012 12:51:06 +0100, Bartosz Suchecki

    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > O! Właśnie mam w planach zakupić tablet Androidem i raptem 3 dni temu
    > sprawdzałem AM i były tylko same zapowiedzi prawie sprzed roku. Daj znak
    > jak to się sprawuje...

    pierwsze wrazenia z wczorajszej trasy:

    1. widac i czuc, ze to beta

    2. obsluga graficzna - nie umywa sie do Sygic (mapy sie przycinaja,
    problemy z zoomowaniem i ogolne wrazenie na minus)

    3. proponowanie trasy optymalnej - jak dla mnie niedostateczny - probuje
    pchac przez miasta w GOP zamiast obwodnicami (usilnie - podobnie w
    K-cach) - Sygic sobie IMHO lepiej z tym radzi (dobor optymalnej trasy)

    4. podczas powrotu z Korbielowa byl korek na 1 godz. - probowalem
    znalezc w tej cholernej Automapie jak ominac korek - albo brakowawalo mi
    instrukcji, albo nie ma takiej opcji (w Sygic pare tapniec i mam nowa droge)

    5. Mapy w Automapie sa ciut dokladniejsze niz w Sygic (takie mam
    wrazenie) - chodzi o najmniejsze ulice (takie istne dziury)

    6. Po przelaczeniu Automape w tryp 'backround' nie da sie do nie wrocic
    - program startuje od poczatku.

    7. Holowczyc ma nawet przyjemny glos ;)

    Ciekawe jak sie bedzie rozwijac - na chwile obecna wole Sygic

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 35. Data: 2012-01-15 11:53:53
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-14 13:37, Bartosz Suchecki pisze:

    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > Na razie dupa. AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
    > przenieść na SD. A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.
    > Wieczorem popróbuję zainstalować bezpośrednio na SD, może z SD w
    > laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

    u mnie - DesireZ - AM zainstalowana sie na SD

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 36. Data: 2012-01-15 12:23:13
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jeub6m$bks$1@inews.gazeta.pl>
    AL <a...@s...tam> wrote:

    > pierwsze wrazenia z wczorajszej trasy:
    >
    > 1. widac i czuc, ze to beta

    Raczej alpha nazwana betą. ;->

    > 6. Po przelaczeniu Automape w tryp 'backround' nie da sie do nie wrocic
    > - program startuje od poczatku.

    Coś musi Ci ją w międzyczasie ubijać.

    U mnie przechodzę do launchera (klawisz "home" telefonu). Startuję
    jakąś aplikację, zamykam ją i uruchamiam ponownie AM (tap na ikonce) i
    AM nie startuje od zera, tylko podnosi się do pierwszego planu, w
    stanie w jakim ją zostawiłem.

    --
    Jacek Politowski

  • 37. Data: 2012-01-15 12:30:37
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-01-15 12:23, Jacek Politowski wrote:
> [...]
    > jakąś aplikację, zamykam ją i uruchamiam ponownie AM (tap na ikonce) i
    > AM nie startuje od zera, tylko podnosi się do pierwszego planu, w

    Mi też się udało uruchomić dwie, więc jednak trochę dali tu ciała.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 38. Data: 2012-01-15 12:31:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AL,

    Sunday, January 15, 2012, 11:53:13 AM, you wrote:

    [...]

    > pierwsze wrazenia z wczorajszej trasy:

    Zgłosiłeś błędy?

    [...]

    > 7. Holowczyc ma nawet przyjemny glos ;)

    Można zmienić na innego lektora.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2012-01-15 12:32:18
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-01-15 08:24, Jacek Politowski wrote:
    > Cytat ze strony, do której się odnosisz:
    > """
    > po zakończeniu testów, AutoMapa pojawi się w sprzedaży między innymi w
    > Android Market.
    > """

    Fajnie, czyli można wywalić i zapomnieć do czasu aż tam się znajdzie. Póki
    co szkoda nerwów.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 40. Data: 2012-01-15 12:55:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 15 Jan 2012 09:05:51 +0100, Qlfon

    > O, przespałem ukazanie się tej wersji:) Była mowa że wejdzie na jesieni,
    > ale już pokazali dwójkę z nową Tegrą więc myślałem że 101 nie wyjdzie z
    > 3Ga tu proszę:)

    Żeby było ciekawiej, to 201 jest znowu bez 3G. :)

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*