  • 1. Data: 2012-01-13 22:21:49
    Temat: Szukam skrzyni do Seat IBIZA, jaki to nr katalogowy i jak wymienic w niej olej ?
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    w zwiazku z tym iz posypala mi sie skrzynia
    poszukuje skrzyni do SEAT IBIZA rok 2000
    silnik 1.6 ALM 8V 75KM

    skrzynka miala przebieg ok 320tys

    patrzac na allegro skrzyn jest pelno
    wiekszosc z demontazu, czesc po regeneracji
    jeszcze inne drozsze z gwarancja

    problem w tym ze nie wiem jakiej szukac
    ponoc jest to krotsza wersja z czarna zaslepka z tylu

    syszalem tez torie o wymienie oleju iz mogla przebiec nieprawidlowo
    czy w tej skrzyni wogole trzebabylo wymieniec olej ?
    ponoc olej wymienia sie przy aucie ustawionym o jakis kat
    wzgledem auta lewa prawa strona
    zalewa sie robi kilka km i ponownie uzupelnia
    przelanie skutkuje nieszczelnosciami
    zbyt mala ilosc padem skrzyni, jak jest w przypadku tej skrzyni ?

  • 2. Data: 2012-01-13 23:03:18
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał

    > problem w tym ze nie wiem jakiej szukac
    > ponoc jest to krotsza wersja z czarna zaslepka z tylu

    Odczytujesz oznaczenie swojej skrzyni i szukasz takiej samej.
    Oznaczenie wygrawerowane jest na górnej części korpusu skrzyni
    obok korka do sprawdzania znaków.
    Olej wlewa się normalnie bez żadnych czarów.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2012-01-14 01:54:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-01-2012 22:21, Kris_Poland pisze:
> [...]
    > skrzynka miala przebieg ok 320tys
    > patrzac na allegro skrzyn jest pelno
    > wiekszosc z demontazu, czesc po regeneracji

    Sprzedaj tego rupiecia i kup samochód.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2012-01-15 18:48:23
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oznaczenie wygrawerowane jest na górnej części korpusu skrzyni
    > obok korka do sprawdzania znaków.
    > Olej wlewa się normalnie bez żadnych czarów.

    48DXN02050 lub
    480XN02050 lub
    nie mam pewnosci czy chodzi o ten numer
    jest jeszcze jakis 0346

    moglby ktos to zweryfikowac?

  • 5. Data: 2012-01-15 19:29:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Kris_Poland* napisał(-a):

    > problem w tym ze nie wiem jakiej szukac
    > ponoc jest to krotsza wersja z czarna zaslepka z tylu

    A nie masz nigdzie wlepki (np. pod wykładziną bagażnika)? Mógłbyś z niej
    zidentyfikować skrzynię.
    Tutaj masz taką przykładową wlpekę
    http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect
    Albo zadzwoń do jakiegoś serwisu Seata, podaj VIN, to może podadzą Ci
    typ skrzyni

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2012-01-15 22:00:54
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect
    > Albo zadzwoń do jakiegoś serwisu Seata, podaj VIN, to może podadzą Ci

    prawdopodobnie to DXN
    http://klubseata.pl/forum/index.php?PHPSESSID=8e0f41
    c0c262d8d03369edb83f657cda&topic=31.0

  • 7. Data: 2012-01-15 22:23:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Kris_Poland* napisał(-a):

    > prawdopodobnie to DXN
    > http://klubseata.pl/forum/index.php?PHPSESSID=8e0f41
    c0c262d8d03369edb83f657cda&topic=31.0

    Możliwe, choć ten spis nie przedstawia dla mnie większej wartości, bo
    nie ma w nim mojej skrzyni :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675