  • 1. Data: 2012-01-14 00:45:12
    Temat: Szerokie laczki są dla mięczaków
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Prawdziwi twardziele zakładają coś z półki rozmiarowej Dębicy.
    http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
    Od dawna miałem szacunek dla właścicieli Frigo:)

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2012-01-14 00:55:12
    Temat: Re: Szerokie laczki są dla mięczaków
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Prawdziwi twardziele zakładają coś z półki rozmiarowej Dębicy.
    > http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY Od dawna miałem szacunek dla
    > właścicieli Frigo:)

    Dokładnie, eksperci PMS-owi już dawno orzekli, że Frigo w rozmiarze 125
    powinna wystarczyć każdemu.

  • 3. Data: 2012-01-14 01:01:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 00:55, to pisze:

    > Dokładnie, eksperci PMS-owi już dawno orzekli, że Frigo w rozmiarze 125
    > powinna wystarczyć każdemu.

    Pod warunkiem istnienia odpowiedniej wkładki pomiędzy pedałami a kierownicą.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2012-01-14 01:01:37
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    DoQ wrote:

    > Witam,
    >
    > Prawdziwi twardziele zakładają coś z półki rozmiarowej Dębicy.
    > http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
    > Od dawna miałem szacunek dla właścicieli Frigo:)

    Przekonales mnie. Wymieniam letnie na 145 z Cieniasa 900.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2012-01-14 01:26:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Pod warunkiem istnienia odpowiedniej wkładki pomiędzy pedałami a
    > kierownicą.

    Wkładka to podstawa, ale trzeba też pamiętać o wyłączeniu ABS, bo inaczej
    trudno zatrzymać się na 4 metrach na śniegu!

  • 6. Data: 2012-01-14 01:33:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, to <t...@i...pl> wrote:

    > Wkładka to podstawa, ale trzeba też pamiętać o wyłączeniu ABS, bo inaczej
    > trudno zatrzymać się na 4 metrach na śniegu!

    Myslales nad wydawaniem jakiegos biuletynu pod tytulem "Madrosci PMS-u"?

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-01-14 02:31:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Myslales nad wydawaniem jakiegos biuletynu pod tytulem "Madrosci PMS-u"?

    Albo "nauka jazdy konnej w tydzień" podtytuł "nie dla kapeluszy".

  • 8. Data: 2012-01-14 02:49:47
    Od: krz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-14 00:45, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Prawdziwi twardziele zakładają coś z półki rozmiarowej Dębicy.
    > http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
    > Od dawna miałem szacunek dla właścicieli Frigo:)

    Czy jazda na czterech dojazdówkach jest dozwolona przez PoRD ? :)

  • 9. Data: 2012-01-14 11:30:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, krz <a...@g...pl> wrote:

    > Czy jazda na czterech dojazdówkach jest dozwolona przez PoRD ? :)

    A czemu w jakiejs Anglii mialby obowiazywac PoRD? No i on po publicznych
    drogach nie jezdzil a tam sobie mozesz nawet na wezu ogrodowym jezdzic.

    Ale w Polsce widzialem takiego przygluba - w jakims Citroenie mial
    zalozone 3 dojazdowki, tylko jedna przednia mial normalna...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-01-14 11:43:16
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    >Myslales nad wydawaniem jakiegos biuletynu pod tytulem "Madrosci PMS-u"?

    Koniecznie - coroczna edycja papierowa z dołączonym wężem ogrodowym ;-)
    --
    Yogi(n)