  • 21. Data: 2012-01-14 21:59:50
    Temat: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-14 13:37, Bartosz Suchecki pisze:
> [...]
    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > Na razie dupa.

    U mnie działa - od strzału :)

    > AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
    > przenieść na SD.

    Bez problemu - po instalacji.

    > A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.

    Xperia :)

    Hołek gada, ale jak działa dopiero jutro sprawdzę (może nie jak, a
    czy) ;)

  • 22. Data: 2012-01-14 22:28:13
    Od: Bartosz Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-01-14 21:59, Artur Maśląg pisze:

    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > U mnie działa - od strzału :)

    U mnie już też. Po zrobieniu miejsca w pamięci telefonu się zainstalowała.

    > Bez problemu - po instalacji.

    No a u mnie się nie da. HTC Desire z android 2.2

    > Xperia :)

    Zakładam, że wypas, skoro się cieszysz ;-)

    > Hołek gada, ale jak działa dopiero jutro sprawdzę (może nie jak, a
    > czy) ;)

    U mnie też gada. Za oknem sprawdziłem, prowadzi jak należy.

    Seco

  • 23. Data: 2012-01-14 22:48:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pablo,

    Saturday, January 14, 2012, 7:02:04 PM, you wrote:

    > W mojej Motoroli Defy tak samo - szuka sygnalu GPS w nieskonczonosc... Samo
    > menu działa OK.

    Zgłosiłes?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2012-01-14 22:49:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Saturday, January 14, 2012, 7:41:58 PM, you wrote:

    > To jest chyba przypadlosc telefonu, a nie aplikacji.
    > HTC Desire Z lapie fixa szybko, niezaleznie od aplikacji.
    > HTC Touch Pro natomiast lapal tego fixa, i lapal, i lapal...

    Cięzko zrozumieć słowo pisane? GPS łapie fixa. Tylko automałpa nie
    chce tego przyjąć do wiadomosci i udaje, że fixa niet.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2012-01-14 23:29:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Jan 2012 16:22:33 +0100, Qlfon

    > do zastosowania poza domem brak modemu
    > 3G jest trochę jednak uciążliwy.

    Czyli to jakaś ściema?
    http://allegro.pl/asus-transformer-ep101-tf101g-mode
    m-3g-16gb-10-1-i2048910438.html

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 26. Data: 2012-01-14 23:36:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Jan 2012 18:41:58 +0000 (UTC), Rafał Grzelak
    <s...@s...com> wrote:

    >To jest chyba przypadlosc telefonu, a nie aplikacji.

    Jednak aplikacji. Mam w swoim HTC zainstalowane AM, MM i NaviExpert.
    AM wyczynia istne cyrki z sygnałem GPS: a to "brak danych gps", a to
    "brak sygnału gps", jazda obok drogi, latanie 13 tys. metrów nad
    poziomem morza z prędkością 600 km/h itp. W MapaMap i NaviExpert jak
    złapie fixa, to go trzyma, "nie ma lipy".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2012-01-14 23:52:59
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Cezary Daniluk" napisał w wiadomości grup

    > Wywaliłem też.
    > Niestety na Galaxy mini nie uruchamia się.

    U mnie się bez problemu pobrało, zainstalowało, uruchamia się bez problemu,
    ale wciąż szuka sygnału GPS (działają dwie inne aplikacje i widzą GPS).
    Galaxy mini.
    --
    Yogi(n)

  • 28. Data: 2012-01-15 01:46:50
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-01-14 12:51, Bartosz Suchecki wrote:
    > Witajcie. Dziś wyczytałem.
    >
    > Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-go
    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    Nie dało się tego po ludzku w android market umieścić tylko trzeba się
    każdorazowo potem będzie bujać po stronkach do aktualizacji?

    Jak to tak ma działać to sorry, wiem, że każdy ma ochotę zdoić z
    wszystkich ile się da i zmusić do opłaty co wersję, ale w końcu dzisiaj
    każdy ma połączenie z siecią i można ślicznie pozbyć się całego tego
    pierdolnika aktualizacyjnego.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 29. Data: 2012-01-15 02:05:32
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-01-14 23:52, Yogi(n) wrote:
    > U mnie się bez problemu pobrało, zainstalowało, uruchamia się bez
    > problemu, ale wciąż szuka sygnału GPS (działają dwie inne aplikacje i
    > widzą GPS).
    > Galaxy mini.

    Widać jest jakiś problem z tym GPS,
    U mnie na motoroli milestone II również nie może złapać pozycji,
    Innym aplikacjom udaje się to w chwilę.

    Dodatkowo zauważyłem, że uruchamiając z skrótu ładuje się nowa AM zamiast
    pokazać tamtą. Nie działa też masa opcji, bo beta.

    To już AM na piątym moim sprzęcie (kolejno), co jeden było szybciej i
    bardziej przyjemnie, tutaj widocznie ma choroby wieku dziecięcego, jak się
    ustabilizuje to pewnie będzie warto się przestawić :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 30. Data: 2012-01-15 08:24:25
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jet7ln$jgt$1@inews.gazeta.pl>
    dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > Nie dało się tego po ludzku w android market umieścić tylko trzeba się
    > każdorazowo potem będzie bujać po stronkach do aktualizacji?

    Cytat ze strony, do której się odnosisz:
    """
    po zakończeniu testów, AutoMapa pojawi się w sprzedaży między innymi w
    Android Market.
    """

    --
    Jacek Politowski