-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jpbjfm$ffu$1@mx1.internetia.pl>
<4fb952d8$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<4fb9550a$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<jpclvg$mti$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <jpclvg$mti$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
Date: Mon, 21 May 2012 09:39:46 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120520-1, 2012-05-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 27
Message-ID: <4fb9f141$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.49.135
X-Trace: 1337585985 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26684 83.25.49.135:49588
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450463
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:jpclvg$mti$...@n...task.gda.pl...
> W dniu 2012-05-20 22:33, Cavallino pisze:
>>
>> Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:X...@l...ne
t...
>>> na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
>>>
>>>> To nie benzyniak, trzeba się nauczyć jeździć inaczej.
>>>
>>> IMHO benzyniak z wtryskiem też nie reaguje od razu
>>> dopiero benzyniak z gaznikiem jest fajny.
>>
>> Nie wiem jak tam z małymi benzyniakami z turbiną, w Lancii turbodziura
>> jest olbrzymia (w porównaniu do małego turbodiesla), za to jak się turbo
>> rozkręci to jest tylko gwizd i zwijanie asfaltu.
>>
>>
> Turbodziura to była w uno turbo :P
Zapewniam Cię, że w Delcie Integrale nie jest wiele mniejsza.
Może mniej odczuwalna, bo to jednak 2.0 i silnik bez turbiny też ma już w
miarę sensowną moc, ale wrażenia po włączeniu turbo nie wiem czy nie
większe.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.12 17:21 anacron
- 21.05.12 19:14 kamil
- 21.05.12 19:16 kamil
- 21.05.12 19:34 anacron
- 21.05.12 19:55 Mumin
- 21.05.12 19:56 Cavallino
- 21.05.12 20:12 kamil
- 21.05.12 20:46 Ghost
- 21.05.12 21:19 Cezary Daniluk
- 21.05.12 21:43 Cavallino
- 21.05.12 22:20 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.05.12 22:35 Cavallino
- 22.05.12 00:21 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=