eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto nie reaguje poprawnie na pedał gazu › Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Ramok <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto nie reaguje poprawnie na pedał gazu
    Date: Mon, 21 May 2012 07:57:27 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <jpclga$445$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jpbjfm$ffu$1@mx1.internetia.pl>
    <4fb952d8$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpbkah$i15$1@mx1.internetia.pl>
    <4fb9557a$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...com>
    <4fb957a2$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <jpblcd$i15$4@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs72551.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1337579850 4229 91.94.156.161 (21 May 2012 05:57:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 May 2012 05:57:30 +0000 (UTC)
    X-User: ramok21
    In-Reply-To: <jpblcd$i15$4@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:12.0) Gecko/20120430
    Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2450452
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.05.2012 22:47, anacron napisał(a):
    > Torque: 220 Nm @ 1500-2750 rpm
    > Aspiration: turbo + intercooler
    >
    > Więc od 1500 powinien już rwać :)
    Lekkie [OT]
    Pomijając główny problem (zakładam, że problem występuje "rzeczywiście",
    a nie że tylko tak się Tobie subiektywnie wydaje), to to, że maks.
    moment jest przy 1500obr./min ma się bardzo słabo do tego, że przy tych
    1500 może być duża turbodziura. Tj. chcę zwrócić uwagę na to (bo sporo
    osób o tym nie wie/zapomina), że jeśli jedziesz spokojnie na (takie
    przykładowe) 1500 i "depniesz", to silnik nie od razu będzie miał maks.
    moment, ale jeśli jedzie się z mniejszą prędkością obrotową, to po
    "depnięciu" "mijając" 1500 być może już będzie maks. ;))) A tylko ten
    drugi "przypadek" umieszcza się "na kreskach"/wykresie z hamowni i
    danych technicznych producenta auta...
    Tak jak napisano, w większości turbo diesli aby silnik reagował "od
    razu", dobrze mieć co najmniej 2000obr./min..

    Pozdrawiam!
    /Ramok

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: