  • 1. Data: 2011-09-15 22:47:20
    Temat: Auto dla żony 4x4
    Od: kuba szajnar <g...@g...com>

    Witam,
    proszę o radę. Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem
    4x4.
    Budżet jakim dysponuje to kwota 40 000 - 42 000 zł.
    Bardzo mi zależy, na kupnie czegoś co nie będzie bardzo drogie w
    utrzymaniu. Mierze w auta z lat 2004-2006, wersje benzynowe, przebieg
    do 100 000.
    Mam swoje dwa typy, ale poproszę o jakieś sugestie z Waszej strony.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2011-09-15 23:31:45
    Temat: Re: Auto dla żony 4x4
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-09-2011 22:47, kuba szajnar pisze:
> [...]
    > do 100 000.
    > Mam swoje dwa typy, ale poproszę o jakieś sugestie z Waszej strony.

    Grand Vitara?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-09-15 23:49:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kuba szajnar" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Witam,
    >proszę o radę. Chciałbym kupić zonie jakieś auto "terenowe" z napędem
    >4x4.

    Chodzi o wygląd, napęd czy wielkość?

> [...]
    >Bardzo mi zależy, na kupnie czegoś co nie będzie bardzo drogie w
    >utrzymaniu. Mierze w auta z lat 2004-2006, wersje benzynowe, przebieg

    Fiat Seideici/Suzuki SX4 wystarczy?

  • 4. Data: 2011-09-16 08:32:29
    Od: kuba szajnar <g...@g...com>

    On 15 Wrz, 23:49, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > U ytkownik "kuba szajnar" <g...@g...com> napisa w wiadomo
> [...]

    Fiat Seideici/Suzuki SX4 są trochę za małe.
    Teraz żona wozi jednego 3 latka do przedszkola, ale mam nadzieje, że w
    przyszłym roku dojdzie drugie dziecko + wózek. A wózek mamy tradycyjny
    dlatego trochę miejsca potrzeba :)
    Chciałem mała terenówkę po pierwsze aby w zimie jazda była łatwiejsza
    (4x4) oraz z uwagi na (jak mi się wydaje) większe bezpieczeństwo.
    Moim faworytem do tej pory jest RAV4 (rok '04-'05, dobry napęd i nie
    za duże gabaryty), ale liczę, że ktoś zwróci moja uwagę na coś
    innego :)

    Marcin

  • 5. Data: 2011-09-16 08:42:07
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Subaś Forester

    MS

  • 6. Data: 2011-09-16 08:46:48
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Fiat Seideici/Suzuki SX4 wystarczy?

    Zakładając że gabaryty mi wystarczają :-)
    Czy są jakieś przeciwwskazania przy zakupie diesla + 4x4 oczywiście?

  • 7. Data: 2011-09-16 08:48:07
    Od: kuba szajnar <g...@g...com>

    On 16 Wrz, 08:42, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:
    > Suba Forester
    >
    > MS

    Mój faworyt, zwłaszcza w wersji turbo, ale cytuje: "wszystko tylko nie
    forester". A dlaczego? Bo brzydki :)

    m.

  • 8. Data: 2011-09-16 08:54:33
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >Moim faworytem do tej pory jest RAV4 (rok '04-'05, dobry napęd i nie
    >za duże gabaryty), ale liczę, że ktoś zwróci moja uwagę na coś
    >innego :)
    RAV w wersji benzyna będzie palił jak smok....,
    i wcale nie tak dużo miejsca...
    pozdr.
    gr

  • 9. Data: 2011-09-16 08:59:55
    Od: kuba szajnar <g...@g...com>

    On 16 Wrz, 08:46, z <z...@g...pl> wrote:

    > Zak adaj c e gabaryty mi wystarczaj :-)
    > Czy s jakie przeciwwskazania przy zakupie diesla + 4x4 oczywi cie?

    Wolałbym benzynę bo się szybciej nagrzewa + mniejszy koszt zakupu.

    m.

  • 10. Data: 2011-09-16 09:03:03
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Terenówka do wożenia dzieci do przedszkola to chory pomysł.
    To moda! a praktyką i wygodą nie ma nic wspólnego

    Użytkownik "kuba szajnar" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...