  • 1. Data: 2011-09-15 13:52:22
    Temat: MERC - reportaż TV Edusat
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    10-11 września w Słomczynie pod Warszawą odbyły się Mistrzostwa Europy
    Rallycross. Mistrzostw Świata się nie organizuje więc była to impreza o
    najwyższej międzynarodowej randze.
    Przyjechali kierowcy z wielu krajów w tym także z Rosji i USA. Najsilniejszą
    reprezentacją, mocno wspieraną przez dużą i wyróżniającą się grupę kibiców,
    byli Norwegowie.
    Mają zdrowie :)))

    Zabawa była przednia.
    Jednak z podziwem patrzyłem jak w finale Super 1600 radził sobie Tanner
    Foust z USA.
    Po proteście załapał się na finał A i z ostatniego, szóstego miejsca
    przyjechał trzeci.
    Ciekawe ma chłop autko. do setki 2 sekundy.
    I dobrze przemyślane, ekonomicznie urządzenia sterownicze.
    Dźwignia zmiany biegów, hamulec ręczny.
    Na nic nie traci czasu :)))

    Miłego oglądania

    http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7938,0,1,0,0-MER
    C_-_reportaż.html

    Szuwaks

  • 2. Data: 2011-09-15 15:19:43
    Temat: Re: MERC - reportaż TV Edusat
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-15 13:52, *Szuwaks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Witam,
    >
    > 10-11 września w Słomczynie pod Warszawą odbyły się Mistrzostwa Europy
    [...]

    Być może to i ciekawe - może nawet rzucę okiem, ale dopisuj w temacie
    chociaż [SPAM], albo coś w tym rodzaju.

    inetnum: 178.73.10.64 - 178.73.10.95
    netname: ASTER-BIZNES-WA-EDUSAT
    descr: EDUSAT Sp. z o.o.
    remarks: address: ul.Rydygiera 8, Warszawa

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 3. Data: 2011-09-15 16:57:04
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > netname: ASTER-BIZNES-WA-EDUSAT
    > descr: EDUSAT Sp. z o.o.
    > remarks: address: ul.Rydygiera 8, Warszawa

    A czemu spam?
    Przecież to jest jak najbardziej w tematyce grupy.
    Jakoś nie widziałem takiego dopisku przy wątku TVN Turbo.
    Ja pracownikiem Edusatu nie jestem. -:)
    I nie mam tam udziałów.
    Więc o co chodzi?
    :))))

    Szuwaks

  • 4. Data: 2011-09-15 18:39:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-15 16:57, *Szuwaks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    O to:

    Kupujesz net od edusat Sp z o.o.?

  • 5. Data: 2011-09-15 20:20:16
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > O to:
    > Kupujesz net od edusat Sp z o.o.?

    Super, IP jest edusatowe jak najbardziej.
    Owszem, kupuję net od tej spółki.

    Szuwaks

  • 6. Data: 2011-09-15 21:49:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 15 Sep 2011 13:52:22 +0200, Szuwaks <s...@g...pl>
    wrote:

    > Jednak z podziwem patrzyłem jak w finale Super 1600 radził sobie Tanner
    > Foust z USA.

    Naprawdę Super 1600?

    > Ciekawe ma chłop autko. do setki 2 sekundy.
    > I dobrze przemyślane, ekonomicznie urządzenia sterownicze.
    > Dźwignia zmiany biegów, hamulec ręczny.

    Nic nowego, czego by nie było w Div1 od lat.

    r.
    _____________

  • 7. Data: 2011-09-16 00:10:33
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 15.09.2011 Szuwaks <s...@g...pl> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > Po proteście załapał się na finał A i z ostatniego, szóstego miejsca
    > przyjechał trzeci.
    > Ciekawe ma chłop autko. do setki 2 sekundy.

    Tak tak... ;) 2 sekundy.

    Niecałe 3 sekundy to ma Fiesta startująca w najmocniejszej dywizji,
    teraz nazwanej SuperCars. Ma mniej wiecej 2 razy tyle mocy i kol
    napedzanych co S1600 ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 8. Data: 2011-09-16 08:29:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnj74tup.gnq.karmmnie@chloru.net...

    > Tak tak... ;) 2 sekundy.
    >
    > Niecałe 3 sekundy to ma Fiesta startująca w najmocniejszej dywizji,
    > teraz nazwanej SuperCars. Ma mniej wiecej 2 razy tyle mocy i kol
    > napedzanych co S1600 ;-)

    2x więcej mocy niż 600KM?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-09-16 15:56:30
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

> [...]

    > Niecałe 3 sekundy to ma Fiesta startująca w najmocniejszej dywizji,
    > teraz nazwanej SuperCars. Ma mniej wiecej 2 razy tyle mocy i kol

    Która?
    Marcina Wicika czy Bogdana Ludwiczaka?
    Bo ta pierwsza to raczej ma 2,5 s
    moc silnika 595 KM,moment obrotowy 765 niutonometrów, silnik Cosworth 2.0
    turbo.
    Najwyższa Specyfikacja DIV-1 Mistrzostwa Europy Rallycross
    skrzynia biegów 5-biegowa sekwencyjna GBS
    Jak podaje Marcin na stronie swojej szkoły:
    http://www.transitcenter.pl/rs/onas.php

    No chyba, że się mylę.
    Ale mam wrażenie, że właśnie tą jechał w Słomczynie.

    Szuwaks

  • 10. Data: 2011-09-16 15:58:23
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > On Thu, 15 Sep 2011 13:52:22 +0200, Szuwaks <s...@g...pl>
    > Naprawdę Super 1600?

    No jasne, ze nie :)))
    Przepraszam, oczywiście jechał w Super Cars.

    Szuwaks