  • 1. Data: 2011-09-15 09:42:04
    Temat: Wilgoci sie boi ?
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    Witam

    Skoda Octavia 1.9 TDI 90 KM, dzisiaj rano troche mgly, wilgoc na aucie i
    ... problem z odpaleniem, naprawde dlugo musialem krecic i zaskoczyl
    dopiero przy drugiej probie. W ub. roku bylo podobnie jesienia ale auto
    stalo w garazu wiec obaj byl mniej odczuwalny. Zima, pod sniegiem i przy
    -20*C odpala bez zadnego problemu. Ktos mial podobny objaw ? Co to moze
    byc ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2011-09-15 09:53:00
    Temat: Re: Wilgoci sie boi ?
    Od: <MW>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stalo w garazu wiec obaj byl mniej odczuwalny. Zima, pod sniegiem i
    > przy -20*C odpala bez zadnego problemu. Ktos mial podobny objaw ? Co to

    W mitsubishi swojego vczasu były problemy z przekaźnikami i całą akcja
    wymiany - przekaźniki reagowały na zimno/ciepło/wilgoć itp. - w różnych
    okresach produkjci róznie (moje np. nie chciały działać w upale - po
    wymianie jak reką odjął). Zajrzyj do skrzynki, podmuchaj suszarką, przeczyść
    styki itp. - jak nie pomoże, zmień miejscami (jeżeli są identyczne) - a
    przede wszystkim sprawdź, czy ta wilgoć tam dociera, może wystarczy coś
    uszczelnić czy co jakiś czas przesuszyć.

    --
    MW

  • 3. Data: 2011-09-15 15:46:38
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-15 09:42, Xiant pisze:
> [...]
    > stalo w garazu wiec obaj byl mniej odczuwalny. Zima, pod sniegiem i przy
    > -20*C odpala bez zadnego problemu. Ktos mial podobny objaw ? Co to moze

    Jak ci się w końcu popsuje to znajdziesz.

    Obstawiam - gdyby to była benzyna to przewody do świec

    no ale mamy tdi - więc może lewe powietrze łapie, a najpewniej jak ci
    napisał MW - elektryka.

    Ariusz