  • 51. Data: 2011-09-19 08:57:13
    Temat: Re: Auto dla żony 4x4
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2011-09-17 14:00, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Sklavin" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Głęboki wózek do kompakta?
    > Żarujesz prawda?
    > Chyba że podwozie osobno i gondola osobno, inaczej w życiu nie wejdzie.
    > On jest chyba wyższy niż szerszy, nawet po złożeniu, więc takie
    > rozwiązanie na niewiele się zda.
    > Tak to sobie można spacerówkę pakować, najlepiej laskę.
    >
    > Z głębokim wózkiem to ja miałem problemy z kadetem sedanem, a on miał z
    > 500 l długiego bagażnika.
    > Z hatchbacków nie widziałem żadnego do którego by to miało szanse się
    > wmieścić, minimum to liftback wielkości Octavii.

    Wejdzie do Primery P11 Hatchback :-)

    P.

  • 52. Data: 2011-09-19 09:10:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:

    > Wejdzie do Primery P11 Hatchback :-)

    Nie było chyba w ogóle takiej wersji.
    Jeśli chodzi Ci o lifbacka, to jest jednak ponad minimum, bo klasa wyżej niż
    rzeczona Octavia.

  • 53. Data: 2011-09-19 15:43:49
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > ZTCW to AH-64 Apache nie przenosi bomb :-P

    Ale niekierowane i kierowane rakiety, również ppancerne tak.

    MS

  • 54. Data: 2011-09-20 21:42:54
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 16 Sep 2011 09:03:03 +0200, gzk <g...@g...pl> wrote:
    > Terenówka do wożenia dzieci do przedszkola to chory pomysł.
    > To moda! a praktyką i wygodą nie ma nic wspólnego

    Punkt widzenia zależy od miejsca zamieszkania.

    r.