  • 51. Data: 2011-04-29 06:31:15
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    news:1itgiitbb7vy9.dlg@lepper.institute.com...

    > Więc jednak nie ze śmietnika. Widać jak ktoś nosi to imię, to nie może być
    > normalny. No to pa...

    Hurra! Dołączyłem do elitarnego grona osób, zbanowanych przez waldiego!

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 52. Data: 2011-04-29 06:32:45
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zwłaszcza że auto ma chyba z 5 różnych silników i przy 110KM robi to w
    > oidp
    > poniżej 10s
    >
    > ale to szczegół

    Tak samo jak fakt, że w tym przedziale cenowym ten samochód NIE ma 110KM,
    ale to nie jest istotne.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 53. Data: 2011-04-29 06:36:04
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > taaaa
    > dobrze że mój o tym nie wie
    > od dwóch lat koszty napraw zamknęły się oszałamiająca sumą 3,50 E
    >
    > a tak w ogóle to miałeś? jechałeś?
    > czy tylko tak se pierdolisz żeby statsy nabić?

    W kwestii pierdolenia oddają ci pełne pierszeństwo ponieważ nie pisałem o
    awaryjności więc nie wiem czym się chwalisz w tm momencie. Po drugie nie
    wyobrażam sobie żeby z własnej, nieprzymuszonej woli kupować ten wynalazek.
    I po trzecie na pms nikt nie publikuje statsów więc po raz kolejny pudło.

    BTW: strasznie agresywni są ostatnimi czasy frankofile. Wygląda na to, że
    nawet hydro już nie pomaga.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 54. Data: 2011-04-29 06:37:50
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > oczywiście
    >
    > jak każda porządna francuska "benzyna"

    Widać ominął cie wątek gdzie waldi rządził w tym temaci.

    > ojej no co ty?
    > a byłeś dalej niż w dzielni obok?
    > widziałes eu gdzieś indziej niż w tv?
    > bo tak się składa że mieszkam w niemcowni w małym miasteczku (80tys
    > mieszkańców) i jeździ tam tego ze 30 sztuk

    No to teraz poproszę inne małę miasteczka gdzie masz po 30 sztuk tego modelu
    na 80 tys mieszkańców.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 55. Data: 2011-04-29 06:38:50
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > nie podał sensownego poniewaz auto ma 5 różnych silników - oczywiście
    > podał
    > parametr najbardziej mulastego - nie jest to trochę tendencyjne??

    To teraz podasz nam namiar na salon gdzie można kupić najmocniejszą wersję w
    cenie, która została określona na początku.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 56. Data: 2011-04-29 08:50:20
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-28 13:03, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Napalila sie na nowego sparka - mnie sie otwiera noz w kieszeni jak
    > slysze, ze tyle kasy chce wydac na cos takiego ;)
    >
    > Co byscie polecili z malych, miejskich, kobiecych autek w tej klasie
    > cenowej ?
    >
    > Zalozenie - klima oraz 4/5d.
    Zobacz sobie hjundaja aj20 sam mam i jakościowo za tą cenę jest bardzo
    dobrze. Wyposażenie też jest niczego sobie (jak starczy na wersję chyba
    się nazywającą Comfort).

  • 57. Data: 2011-04-29 10:13:09
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Też chyba warte uwagi:
    http://www.tinyurl.pl?xWsIgZKb

    --
    CB

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ipdb3n$nd3$3@inews.gazeta.pl...

    .html

  • 58. Data: 2011-04-29 10:15:11
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-29 06:36:04 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:
> [...]
    > wyobrażam sobie żeby z własnej, nieprzymuszonej woli kupować ten wynalazek.

    mierną masz wyobraźnie - pozostań przy golfie w tedeiku

    > I po trzecie na pms nikt nie publikuje statsów więc po raz kolejny pudło.

    zobacz czy takie duże różowe nie kopie cię w dupę

    > BTW: strasznie agresywni są ostatnimi czasy frankofile. Wygląda na to, że
    > nawet hydro już nie pomaga.

    agresywni?
    w porównaniu z piewcami wyższości teutońskiej techniki są jak owieczki :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 59. Data: 2011-04-29 10:15:51
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-29 06:32:45 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak samo jak fakt, że w tym przedziale cenowym ten samochód NIE ma 110KM,
    > ale to nie jest istotne.

    no po patrz - dobrze że mój o tym nie wie - czułby się niedoceniony

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 60. Data: 2011-04-29 10:19:26
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-29 06:38:50 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To teraz podasz nam namiar na salon gdzie można kupić najmocniejszą wersję w
    > cenie, która została określona na początku.

    oczywiście

    Sand Jensen GmbH
    Zur Bleiche 43
    24941 Flensburg Germany