  • 1. Data: 2010-06-22 01:09:48
    Temat: Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jeśli ktoś szukałby auta, które ma elektrycznie sterowane szyby,
    lusterka, przednie fotele i miałoby pamięć tych ustawień
    i dodatkowo mogłoby rozróżnić z którego pilota zostało
    otworzone więc odpowiednio wywołać z pamięci ustawienia
    "męża" lub ustawienia "żony" dla lusterek, foteli, klimatyzacji,
    stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
    otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

  • 2. Data: 2010-06-22 02:15:58
    Temat: Re: Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)
    Od: AL <a...@s...tam>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
    > otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

    ta, jeszcze po pilocie powinien rozpoznac kto i przemapowywac mapy
    silnika, bo kazde z malzonkow ma inne preferencje, a.... i naped na
    faceta na tyl koniecznie a dla kobiety zmieniac dach sztyny na szmaciany
    - kabriolet.
    Kolor tez powinien zmieniac? eeee - to juz by bylo za duzo szczescia w
    jednym ;)

    Nie prosciej kupic dwa osobne auta, skoro to 'rozpieszczeni malzonkowie'?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-06-22 02:25:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:hvovbs$9vi$1@inews.gazeta.pl...

    > ta, jeszcze po pilocie powinien rozpoznac kto i przemapowywac mapy
    > silnika, bo kazde z malzonkow ma inne preferencje, a.... i naped na faceta
    > na tyl koniecznie

    W autach z przełącznikiem komfortu zawieszenia to mogłaby być
    jedna z wielu pamiętanych opcji - czemu nie?

    > a dla kobiety zmieniac dach sztyny na szmaciany - kabriolet.
    > Kolor tez powinien zmieniac? eeee - to juz by bylo za duzo szczescia w
    > jednym ;)

    Z tym trochę gorzej, ale dlaczego sądzisz że kabriolet to
    typ samochodu lubiany tylko przez kobiety?

    > Nie prosciej kupic dwa osobne auta, skoro to 'rozpieszczeni malzonkowie'?

    Rozpieszczeni małżonkowie mają już dwa różne auta o różnych cechach
    użytkowych i w obu chcą mieć taki komfort że przy zmianie kierowcy
    nie chcą spędzać czasu na znajdowanie znowu tego idealnego ustawienia
    siedzeń i lusterek... chcą aby auto pamiętało conajmniej dwa zestawy
    ustawień.

    Czy są takie auta dostępne w Polsce? Któryś z Merców? Audi? BMW?
    A może luksusowe wersje Japońców? Lexus, Infiniti, Acura?

  • 4. Data: 2010-06-22 05:56:02
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    > Z tym trochę gorzej, ale dlaczego sądzisz że kabriolet to
    > typ samochodu lubiany tylko przez kobiety?

    Niekoniecznie tylko przez kobiety. Na pewno przez blondynki niezleżnie od ich
    płci, bo kogóż innego może bawić jeżdżenie autem ze szmacianym dachem :)

    > Czy są takie auta dostępne w Polsce? Któryś z Merców? Audi? BMW?
    > A może luksusowe wersje Japońców? Lexus, Infiniti, Acura?

    W VW widziałem zapamiętywanie ustawień fotela kierowcy z lusterkami dla trzech
    osób.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2010-06-22 05:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...tam napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > - kabriolet.
    > Kolor tez powinien zmieniac? eeee - to juz by bylo za duzo szczescia w

    w autach jest juz tyle dziwnych funkcji, ze powyzsze wymagania wcale nie
    wydaja sie jakies bardzo dziwne, ba - wydaja mi sie wrecz bardzo rozsadne.
    Nie rozumiem tej proby ich deprecjonowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 6. Data: 2010-06-22 06:08:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "andreas" <a...@o...pl> wrote in message

    > Niekoniecznie tylko przez kobiety. Na pewno przez blondynki niezleżnie od
    > ich płci, bo kogóż innego może bawić jeżdżenie autem ze szmacianym dachem
    > :)

    Ja myślę że szmaciany dach to raczej rezultat dodania funkcji otwierania
    go...
    Takiego samochodu nie kupuje się dla faktu że dach jest szmaciany tylko
    dla faktu że naciskasz guzik i dach Ci się chowa w bagażniku i masz fajną
    jazdę rekreacyjną po jakichś przyrodniczo ciekawych terenach wakacyjnych.

    > W VW widziałem zapamiętywanie ustawień fotela kierowcy z lusterkami
    > dla trzech osób.

    W którym VW?
    I czy potrafił sam przygotować wszystko dla konkretnej osoby w zależności
    od tego z którego pilota auto otworzyłeś?

  • 7. Data: 2010-06-22 06:27:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
> [...]
    > wydaja sie jakies bardzo dziwne, ba - wydaja mi sie wrecz bardzo rozsadne.
    > Nie rozumiem tej proby ich deprecjonowania.

    Jak ktoś ma auto z korbkami przy oknach to mu się takie wymagania
    zbyt ekstrawaganckie wydają... ;-)

  • 8. Data: 2010-06-22 07:50:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > jazdę rekreacyjną po jakichś przyrodniczo ciekawych terenach wakacyjnych.

    w tym przypadku dach szmaciany byz z pelna premedytacja.
    Badania statystyczne pokazaly, ze kobiety bardziej wola szmaciane
    (sentyment, romantyzm?) a mezczyznie sztywne lub targa.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2010-06-22 07:51:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    Pszemol pisze:
    > "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    > Jak ktoś ma auto z korbkami przy oknach to mu się takie wymagania
    > zbyt ekstrawaganckie wydają... ;-)

    akurat nie mam korbek - jesli Ci o to chodzi

    ale co to zmienia?

    Po cholere w ogole pilot?
    Jakis staroswiecki jestes ;) :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2010-06-22 07:58:46
    Od: Nathan <n...@o...pl>

    Dnia 2010-06-22 01:09 Pszemol napisał(a):
> [...]
    > stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
    > otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

    W Erze ;-)

    --
    Pozdrawiam Nathan