  • Data: 2010-06-22 08:54:41
    Temat: Re: Autko dla rozpieszczonych malzonkow :-)
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.06.2010 01:09, Pszemol wrote:
    > Jeśli ktoś szukałby auta, które ma elektrycznie sterowane szyby,
    > lusterka, przednie fotele i miałoby pamięć tych ustawień
    > i dodatkowo mogłoby rozróżnić z którego pilota zostało
    > otworzone więc odpowiednio wywołać z pamięci ustawienia
    > "męża" lub ustawienia "żony" dla lusterek, foteli, klimatyzacji,
    > stacji radiowych, książki telefonicznej dla bluetootha itp, itd gdy
    > otworzę mu drzwi to gdzie powinien szukać swojego auta?

    O ile się nie mylę to Laguna II(nowsze pewnie też) ma takie coś w wersji
    initiale.
    Znaczy się tak mi się o uszy obiło. W mojej, nieco uboższej wersji, w
    zależności którą kartę użyję to mam różne ustawienia klimatronika. Z tym
    że ja nie mam elektrycznych foteli, lusterka w tej initiale też są
    mądrzejsze od tych moich.
    Co do szyb to jakoś trudno mi sobie wyobrazić co miało by być pamiętane?
    Żeby się otwierały po włożeniu kluczyka/karty?