  • Data: 2016-03-12 22:29:04
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    > Też bym się zdziwił, gdyby się okazało, że dwuatomowa cząsteczka wodoru
    > jest sprytniejsza w przechodzeniu przez małe dziurki niż jednoatomowy
    > hel. Oczywiście też kompletnie nie znam sie na tym, tak se tylko gadam.

    A wodór przypadkiem nie rozpuszcza się w aluminium?
    W każdym razie od razu pomyślałem "a dlaczego nie wodór?" - pamiętam,
    że jest stosowany w generatorach i w żyrokompasach (w wojsku się
    dowiedziałem, ale w "Sondzie" też było).
    Że palny? Skoro można sprzedawać palny gaz jako "powietrze" do
    przedmuchiwania to jaki problem z odrobiną wodoru?

    --
    Mirek.