  • Data: 2016-03-13 21:01:52
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-13 o 20:29, JaNus pisze:

    > Ja nie łykam żadnych di-dżejskich gówien, ale są tacy, co to się w tym
    > g**nie kochają. Czy nigdy nie słyszałeś "wydzielin" ciągnących się za
    > pojazdem któregoś z samochodowych "audio-maniaków", z basami podbitymi
    > do granic wytrzymałości? Umpf-umpf-umpf że aż wszystkie mijane witryny
    > wpadają w rezonans. To skutek obróbki cyfrowej właśnie, jak sądzę.

    To źle sądzisz. To jest skutek podkręcenia subwoofera i w ogóle nie musi
    mieć nic wspólnego z masteringiem.
    To ma za to dużo wspólnego z preferencjami użytkownika.
    Masz filtr dolnoprzepustowy i konkretny wzmacniacz plus głośnik z
    osobnym regulatorem. Poza tym pamiętaj, że niskie dźwięki lepiej
    przechodzą przez różne przeszkody, dlatego subwoofer może siedzieć w
    bagażniku, no i dobrze go słychać na zewnątrz.

    Pozdrawiam

    DD