    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Audiofilski hit !!
    Date: Thu, 10 Mar 2016 21:01:47 +0100
    <nbm2ek$1jqd$1@gioia.aioe.org> <nbm3bs$1ob$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <nbm4q9$1no7$1@gioia.aioe.org> <nbm5e4$qgp$1@dont-email.me>
    <nbm8n7$1u1u$1@gioia.aioe.org>
    <56dee157$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbn17u$jkm$1@node1.news.atman.pl> <nbn1af$67e$3@dont-email.me>
    <nbn508$npc$1@node1.news.atman.pl> <nbnpmj$hpq$1@dont-email.me>
    <56dfcf61$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <56e1749d$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <56e190ae$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <56e1b701$0$654$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-03-10 o 19:03, Piotr Dmochowski pisze:
    > Korzystałem z innych materiałów niż dane tych konkretnych dysków, może
    > więc faktycznie w tej serii nic specjalnego to nie daje. Na chłopski

    W reklamach (jakiejkolwiek formy by nie przybierały) różne rzeczy się
    wypisuje. Zawsze trzeba zweryfikować. Podany przez Ciebie MTBF tyczy się
    raptem jednego typu dysku jednego producenta. Przynajmniej ja więcej nie
    znalazłem (nie to, żebym specjalnie szukał). Pozostałe mają połowę
    tego... Pobór mocy - nic ciekawego, itd itp.

    > rozum - po co się pchać w drogą technologię jeżeli nie daje to korzyści.
    > Przy niższych kosztach i podobnych parametrach inni producenci puszczą
    > takiego producenta-cwaniaka z torbami.

    Bo klient za to zapłaci. Trzebo go tylko przekonać że warto kupić.

    > Skoro już 3 firmy w to weszły to znaczy że coś jest na rzeczy, może w
    > następnej generacji lepiej to wykorzystają :) A i ludzie w centrach
    > danych też potrafią liczyć i czary-mary nie pomogą :)

    Może w nastepnej generacji... Ale póki co nie bardzo jest powód żeby za
    to płacić.

    > No właśnie to jest ciekawe co tam wykombinowali, chyba że liczą że pochodzi
    > to 2-3 lata (góra 5) w centrum danych a potem i tak na złom.
    > Z tego co wiem to w domowych warunkach hel w zabawkach ulatnia się "aż
    > furczy".

    Hel podobno przechodzi "przez wszystko". Albo prawie wszystko.

    > Podobnie jest z szybami zespolonymi - po kilku latach właściwości
    > izolacyjne
    > pakietów z jakimiś lepszymi gazami lecą na twarz.

    A to nie wiem.

    Pozdrawiam

    DD