  • Data: 2016-03-11 13:23:30
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Po wniknieciu w material byc moze nie jest juz dwuatomowa. Poza
    > tym wez np gume w roznych gatunkach - ogolnie swietnie przez nia
    > CO2 dyfunduje, lepiej niz hel, i w d* ma wielkosci czasteczki :-)

    Właściwie to nic nie wiem o dyfuzji CO2 przez gumę. Czy to nie są
    już jakieś procesy chemiczne (organiczne), nie tylko fizyczne?

    > Tak czy inaczej - oba gazy stanowia pewien problem, ale przeciez
    > przechowuje sie je w butlach i innych zbiornikach.

    Przecież nikt nie twierdzi, że stal, to żadna przeszkoda. Po prostu
    dyfuzja jest, co dla wielu może być wielkim zaskoczeniem. A tak przy
    okazji -- czy już wpadli na pomysł, by oferować pompowanie helem
    opon samochodowych?

    > pytanie, czy ucieknie przez obudowe i uszczelki dysku, zostawiajac
    > w srodku proznie ?

    A jaki jest przewidywany czas życia takiego dysku?

    --
    Jarek