eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAudi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem... › Re: Audi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...
    From: koziel <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Audi A4 B6 8E - jaki olej syntetyk? Problem z katalizatorem...
    Date: Thu, 17 Mar 2011 13:04:07 -0700 (PDT)

    > Krzysiek Kiełczewski < wrote,.......

    Tak, tak - Panie Krzysztofie .p to moze pochwal sie, czym Ty
    jezdzisz :>

    Jak napisal Ktos z Szanownych Grupowiczow: nie znasz mnie i akurat
    Twoje stwierdzenie jest na wyrost. Wiesz, jakby mnie nie bylo stac na
    utrzymanie tego auta, to nie pedzilbym na wymiane rozrzadu itp. do
    serwisu, by miec chociaz gwarancje (ktora mechanicy nie oferowali za
    taki sam koszt robocizny). Ale oczywiscie Ty jestes jasnowidzem i
    wiesz lepiej ode mnie. Jak dla mnie, osoby takie jak Ty, nie powinny
    zabierac glosu w dyskusji, skoro nie maja nic do powiedzenia
    konkretnego w temacie, a tylko chca sie pochelpic ;P BEZ KOMENTARZA.
    Poza tym przeczytaj, co napisalem Lewis'owi - w niedlugim czasie mam
    zamiar wymienic ten kat na nowy.

    > Przemysław Czaja < wrote,.......

    Zgadza sie z Toba Przemku w 100%, widac na Grupie istnieja jeszcze
    osoby, ktore musza dac upust swojej hmmm .... wyzszosci??

    > Maciej Browarczyk < wrote,......

    Mysle Macku, ze jednak w niedlugim czasie wstawie nowy kat - decyzje
    ma mi pomoc podjac zaprzyjazniony mechanik po obejrzeniu auta. Swoja
    droga na a4-klub.pl nie pytalem, ale jutro wstawie tam swojego posta.
    Moze chlopaki tez beda mogli pomoc.

    Reasumujac, dziekuje Tym, ktorzy rzeczowo odpowiedzieli na zadane
    pytania :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Emil.