eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    Date: Fri, 19 Feb 2010 14:37:55 -0000

    news:hljpbc.3s8.0@poczta.onet.pl...

    > Poza tym - jest jeszcze jedna sprawa - mimo iz swoja Acure TL-S
    > z 2007 roku bardzo lubie to jednak móglbym pogodzic sie z jej
    > strata - a ze strata zycia lub zdrowia jest juz znacznie gorzej...

    Czy w tym modelu poprawili bolaczki awarii skrzyn biegow z drugiej
    generacji? Czy moze w ramach zaradnosci wozisz druga przy sobie?

    > A dlaczego mialbys miec rozladowany akumulator w pierwszej kolejnosci?
    > Twoje auto nie wylacza zostawionych swiatel po otwarciu drzwi kierowcy?
    > :-)
    > Nikt Ci nie broni kupowac takich programów, ubezpieczen... :-)
    > Ja tylko zwracam uwage ze przy odrobinie zaradnosci nie sa
    > one potrzebne.

    Ciebie zas nikt nie zmusza do wydawania pieniedzy na cokolwiek. Kompletnie
    wiec nie pojmuje, dlaczego posiwecasz tyle czasu ze swojego zycia na
    udowadnianie innym, ze sie myla.

    Z polski mozna wyjechac, polska mentalnosc z czlowieka nie wyjedzie nigdy. Z
    mojej strony koniec tematu.

    Pozdrawiam
    Kamil