eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    Date: Fri, 19 Feb 2010 14:33:19 -0000

    news:eugrn5pdk5nqsolhniogim15ek570ubjon@4ax.com...

    > Do najblizszego warsztatu zdolnego samochod naprawic to OK.
    >
    > Ale nie dalej niz 10 mil ? Wydaje mi sie ze w wielu miejscach
    > najblizszy warsztat jest dalej. A co dopiero najblizszy autoryzowany,
    > czy odpowiednio wyposazony warsztat.

    If your car can't be fixed quickly or easily, Roadside Assistance will take
    you to the nearest suitable repairer.

    Slowa kluczowe dla opornych na logike - "nearest suitable". Jesli najblizszy
    warsztat zdolny naprawic skrzynie biegow (czyli zaden serwis oponiarski)
    jest 30 mil, to tam samochod odholuja.

    Pozdrawiam
    Kamil