eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
  • Data: 2010-02-19 00:10:42
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Feb 2010 16:29:10 -0600, Pszemol wrote:
    >W tej samej rodzinie matka,
    >która nie przynosi kasy na dom - nie ma sensu dla niej ubezpieczać się na
    >życie.

    Opiekunka do dzieci/gosposia tez kosztuje, wiec na umiarkowana kwote
    jest sens. Na wielka byc moze tez :-)

    >Znam wiele osób którzy płacą premium za ubezpieczenie na życie które
    >wypłaciłoby grube miliony odszkodowania rodzinie - jakby "nagroda"
    >za śmierć, obliczona na wzbogacenie się... Jest to dla mnie niezrozumienie
    >sensu istnienia ubezpieczalni i powiem szczerze trochę mnie to obrzydzeniem
    >napawa myśl że ktoś mógłby się obłowić na mojej śmierci i podswiadomie
    >czyhać na ten moment i marzyć sobie co by było gdyby on zginął w wypadku :-)

    Ale sprawdz czy nie ma w tym elementu wypadkowego/rentowego.

    Albo po amerykansku - tanie ubezpieczenie zdrowotne, wysokie
    ubezpieczenie na zycie - i w razie nabawienia sie groznej choroby
    mozesz w drodze ugody zyskac srodki na jej leczenie.

    J.