eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisuRe: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
  • Data: 2010-02-16 17:30:13
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hldm57.4nk.0@poczta.onet.pl...

    > Nikt nie będzie tak woził auta - kolega przytoczył dwie firmy z UK
    > które też mają limity w obrębie wyspy, i to przy określonych, rzadkich
    > warunkach a nie "na życzenie w dowolnych okolicznościach" :-)

    Te "w obrebie wyspy" moze dotyczyc przejazdu z polnocy szkocji do Londynu,
    1000km przy odrobinie szczescia. Usluga sama w sobie smiesznie tania
    (doplata do standardowej polisy rzedu 30-40f rocznie), w porownaniu do
    kosztow lawety kilka razy takich za _godzine_, nie rozumiem nad czym sie tu
    wogole zastanawiac.

    Tez myslalem, ze jestem cwany Pszemol i po co mi assistance, az nie
    skonczylem na barierce po poslizgu na oblodzonej jezdni w gorach. W sumie
    pierdol, wystarczyloby chlodnice zalatac i jezdzic dalej, ale szukanie
    lawety, i otwartego warsztatu 1 stycznia 50km od najblizszego miasta nie
    jest przyjemne, szczegolnie z ciezarna kobieta w samochodzie. Tak wiec
    przestan truc bzdury, jesli jezdzisz raz do roku pol godziny od domu do
    cioci na wies, to moze faktycznie assistance jest ci zbedne, ale moj swiety
    spokoj i czas zmarnowany na szukanie lawet i mechanikow cenie sobie dosc
    wysoko.

    Pozdrawiam
    Kamil