eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
  • Data: 2010-02-17 11:48:53
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hle4la.4p0.0@poczta.onet.pl...

    > Choćby nad tym, że wyrzucasz te 40 funtów zupełnie w błoto...
    > Mała jest bowiem szansa, że będziesz potrzebował auto holować 1000km
    > w całym swoim życiu a te 40 funtów co roku przez 20-30 lat się zbiera....

    Rownie mala szansa na to, ze bede miec wypadek. W zasadzie wyrzucam kolejne
    700 w bloto ubezpieczajac samochod.

    > Jeżdzę bardzo dużo i nie korzystałem w całym życiu z lawety...
    > A co do 1 stycznia i ciężarnej kobiety - wiesz... nie stać Cię aby
    > ponieść takie ryzyko z własnego portfela? Mnie stać, i dlatego
    > nie wyrzucam w błoto kilkudziesięciu dolarów rocznie bo a nóż
    > widelec mogę kiedyś w Nowy Rok z ciężarną kobietą, itp...

    Pszemol, albo jestes wyjatkowo glupi, albo jestes po prostu trollem.

    Owszem, stac mnie, ale byc moze w Twojej okolicy wszystkie warsztaty i
    hurtownie czesci sa 1 stycznia czynne, a laweciarze tylko czekaja na Twoj
    telefon, zeby za mniej niz roczny koszt assistance zabrac Cie do domu. Ja
    niestety takiego szczescia nie mam, misiu kolorowy.

    Pozdrawiam
    Kamil