  • 11. Data: 2012-05-08 14:09:48
    Temat: Re: Apropos Gorilla Glass
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 08 May 2012 14:06:11 +0200, atm napisał(a):

    > Chodzi o to, ze telefon traktowany niezbyt delikatnie porysuje sie,
    > lacznie z ekranem GG i nie trzeba do tego papieru sciernego.

    Ależ nikt nie mówił inaczej, drogi Watsonie, no może poza kilkoma
    fanbojami. Różnica polega na tym, że GG porysuje się później i mniej.

    > PS
    > Nie, nie jestem lobbysta na rzecz folii ekranowych i nie mam udzialow
    > Brando ;]

    Akurat Brando ma na tyle duże zasługi, że warto polecać bezustannie, choć
    nie jest już jedyną firmą produkującą dobre folie tak jak parę lat temu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 12. Data: 2012-05-08 18:45:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-08 13:15, J.F pisze:

    > A jednoczesnie na tyle latwo ze mozna doprowadzic telefon do takiego
    > stanu jak na obrazku ?

    Widziałem gorzej "zeszmacone" ekrany. Za to obudowa nieźle wytarta.

    > To juz chyba lepiej folie nakleic :-)

    Ja mam tylko na ekranie telefonu naklejoną, bo wygodniej się czyści i
    chroni przed pochlapaniem (bryzgoszczelna). Obudowa już lekko porysowana :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2012-05-09 11:39:24
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Tue, 08 May 2012 12:31:31 +0200, atm napisał(a):

    > Spojrzalem z ciekawosci na aukcje Deire i takiego kwiatka porysowanego
    > znalazlem:
    > http://allegro.pl/htc-desire-stan-db-bez-siml-gwaran
    cja-i2322708001.html

    Cóż, mam SGS gdzie też ponoć jakieś mocne szkło dali i na jutube nawet
    testery pokazywali jak mielą dłońmi telefon w woreczku z gwoździami
    śrubkami i czym tam jeszcze, a mnie od noszenia w kieszeni takie rysy się
    porobiły że pod palcami wyczuwam... :(

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2012-05-09 11:43:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > Spojrzalem z ciekawosci na aukcje Deire i takiego kwiatka porysowanego
    > znalazlem:
    > http://allegro.pl/htc-desire-stan-db-bez-siml-gwaran
    cja-i2322708001.html

    Nie wiadomo z jak bardzo skandynawskiego kraju przywieziony - ale jesli z
    Islandii to na wulkany jak widac nawet GG jest za slabe.

  • 15. Data: 2012-05-09 13:10:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Kapsel nabazgrał(a):

> [...]
    > testery pokazywali jak mielą dłońmi telefon w woreczku z gwoździami
    > śrubkami i czym tam jeszcze, a mnie od noszenia w kieszeni takie rysy się

    PRzy zwykłym szkle już byś miał kaniony a nie rysy ... GG jest dobre ale
    nie idealne ...

  • 16. Data: 2012-05-09 13:18:00
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 9 May 2012 11:39:24 +0200, Kapsel napisał(a):

> [...]
    > testery pokazywali jak mielą dłońmi telefon w woreczku z gwoździami
    > śrubkami i czym tam jeszcze, a mnie od noszenia w kieszeni takie rysy się

    szkło hartowane jest twardsze od metalu wiec faktycznie gwoździe niewiele
    mu zrobią, ale zapewniam Cię iż w kieszeniach czeto masz drobinki twardsze
    od szkła i metalu :)

  • 17. Data: 2012-05-09 13:19:37
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 8 May 2012 11:38:51 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    cja-i2322708001.html

    > Skoro człowiek był w stanie dograć aplikację z językiem polskim do
    > Androida, to był w stanie też porysować Gorilla Glass. Na drugiego Chucka
    > Norrisa nic nie poradzisz.

    by porysować szkło (nawet hartowane) nie trzeba Chucka Norrisa. Wystarczy
    troche piasku.

  • 18. Data: 2012-05-09 20:29:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-05-09 13:18, ...::QRT::... pisze:

> [...]
    > mu zrobią, ale zapewniam Cię iż w kieszeniach czeto masz drobinki twardsze

    Zwłaszcza ryzykowne jest noszenie pyłu diamentowego, szafirowego lub
    korundu :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 19. Data: 2012-05-10 06:59:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ...::QRT::... wrote:

    > szkło hartowane jest twardsze od metalu wiec faktycznie gwoździe
    > niewiele mu zrobią, ale zapewniam Cię iż w kieszeniach czeto masz
    > drobinki twardsze od szkła i metalu :)

    to że twarde nie zabezpeiczy w 100% przed porysowaniem.

  • 20. Data: 2012-05-10 09:32:05

    Dnia Thu, 10 May 2012 06:59:44 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > to że twarde nie zabezpeiczy w 100% przed porysowaniem.

    ale akurat gwoździe to miękka stal. Ze stalą narzędziową czy nierdzewną
    sprawa mogła by wygadać inaczej.