  • Data: 2012-09-23 21:48:06
    Temat: Re: Apple Maps w iOS6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message
    news:k3nd8n$4cj$1@news.task.gda.pl...
    > W dniu 2012-09-23 16:14, Pszemol pisze:
    >> "Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message
    >> news:k3n3vv$fld$1@news.task.gda.pl...
    >>> Mapy Polski według Apple
    >>>
    >>> http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,1253
    1035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_D
    i.html

    > Wdzisz jakos nie siedze w niedziele nonstop na usenecie i nie sledzę
    > całych watków.

    Ja Cię rozumiem doskonale - też nie śledzę całych wątków...
    Ale odpisywałeś Chrisowi który w swojej wypowiedzi dał
    już właśnie ten link który Ty dałeś.

    Całych wątków nie musisz śledzić,
    ale wypowiedź na którą odpisujesz wypadałoby przeczytać...