    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparaty - Czy ktoś to ogarnia?
    Date: Tue, 21 Aug 2012 19:47:30 +0200

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Ano taki, że głosowanie jak to określiłeś nogami i portfelami nic nie
    > znaczy. Mało tego zasada o wypieraniu złym pieniądzem dobrego, też
    > tego dowodzi.

    Będę się upierał, że jednak znaczy i że dowodzi. Naprawdę, trudno
    znaleźć lepszy argument na badanie cudzych preferencji jak głosowanie
    nogami i własnym portfelem.

    Inaczej wkracza się na bardzo grząski grunt spekulacji, np. lewica
    wobec konfliktu ich twierdzeń z rzeczywistością rozwinęła we własnej
    propagandzie pojęcie "fałszywej świadomości". Otóż miliony chciały uciec
    z realnego socjalizmu - tak, ale to była tylko ich fałszywa świadomość.
    Tak naprawdę realny socjalizm kochali, ale cóż począć - fałszywa
    świadomość!

    Inny odprysk podobnych miraży (znów zresztą do cna lewicowych) -
    - kosztujące po 7-9 mln $ ONZ-towskie "badania" jakości życia w różnych
    krajach - ludzie głosują nogami uciekając z jednych do drugich
    (a przynajmniej chcąc, ale dziwnym trafem często strzelają do chcących
    uciec z socjalistycznego "raju"), ale nie, zdaniem lewaków z ONZ-tu
    popełniają błąd - uciekają z kraju o wyższej jakości życia ze względu na
    np. większe przywileje gejów albo niższą liczbę zgłoszonych haseł
    rasistowskich.

    Takimi metodami można uzasadnić dosłownie wszystko.

    Zresztą, we wcześniejszych postach nie argumentowałem za miliony,
    tylko osobiście za siebie. Tak to widzę, jako rozwój od rozwiązań
    gorszych do lepszych, więc i innym polecam fotografię cyfrową. A że jest
    ze mną większość? Znaczy nie zwariowałem... :)

    [mr.]