  • Data: 2012-08-23 20:03:26
    Temat: Re: Aparaty - Czy ktoś to ogarnia?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > cos madzisz...
    >

    > postrzega ale odbywa sie to na poziomie podswiadomy tak jak prowadzenie
    > samochodu podczas rozmowy telefonicznej przez sluchawke BT w uchu. Samochod
    > sie sam prowadzil bez twojego swiadomego udzialu. Dosc przerazajace wrazenie
    > gdy wyskakujesz z rozmowy i stwierdzasz ze jestes gdzies dalej. gdy jedziesz
    > znanymi drogami to wybierasz automatycznie droge najczesciej uzywana gdy
    > nieznasz drogi to jedziesz diabli wiedza gdzie.
    >
    > Pamietaj ze spora czescia procesow umyslowych odbywa sie nieswiadomie.

> [...]

    Pytanie brzmialo "na ile zwykli kompletnie nie skazeni ludzie odroniaja zdjecia
    skomponowane od przypadkowych strzalow". Czyli jak mam rozumiec twoje slowa o
    podswiadomym postrzeganiu? Ze czlowiek skazony wiedza widzi wiecej wzorcow? Ze dzieki
    temu moze wyczuc, dopasowac, co jest przypadkowe, a co nie?

    W mojej ocenie roznica miedzy pelna swiadomoscia a pelna nieswiadomoscia jest
    teoretyczna. Jeden i drugi przypadek patrzy calosciowo. Swiadomosc pomija roznice
    miedzy strzalem przypadkowy i nieprzypadkowy, a nieswiadomosc nie widzi roznic.

    Mozemy jeszcze dyskutowac nad przypadkiem posrednim, na wpol swiadomym. I moim
    zdaniem będzie to przypadek twój.

    Marek, pisz bez polskich znakow. Ja pisze przez google i cos mi sie krzaczy. Sorry.